کد خبر : 1639043 | 03 مهر 1398 ساعت 11:20 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید آ اس از درخشش ستاره فرانسوی رئال در فصل جاری

در ستایش بنزما؛ این گربه، شیر است!

روزنامه اسپانیایی آ اس امروز صفحه اول خود را به کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید اختصاص داده و به بهانه درخشش او در شروع فصل جاری لالیگا از تیتر "این گربه، شیر است" استفاده کرده.

در ستایش بنزما؛ این گربه، شیر است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در هفته ششم فصل جدید لالیگا در خانه خود سانتیاگو برنابئو به مصاف اوساسونا می‌رود. این بازی برای رئال بسیار حساس است چرا که می‌تواند با پیروزی در این بازی اختلاف امتیازش را بارسلونا به چهار امتیاز افزایش داده و شانس زیادی برای صدرنشینی پیدا کند.

 

روزنامه‌های ورزشی پایتخت اسپانیا امروز به استقبال این بازی رفته‌اند اما روزنامه آ اس عکس اول خود را به کریم بنزما، مهاجم فرانسوی مادرید اختصاص داده و به مناسبت درخشش او در فصل جدید از تیتر " این گربه، شیر است" برای تمجید از او استفاده کرده.

 

1437404

 

در پرتره بنزما که امروز روی دکه‌های روزنامه‌فروشی قرار می‌گیرد بخشی از سر بنزما با سر یک شیر ترکیب شده. مونتاژی هماهنگ با تیتر جالب این روزنامه مادریدی که بنزما را به یک شیر تشیبه کرده است. این تیتر و عکس البته ارجاعی است هوشمندانه که به صحبتهای سالهای گذشته ژوزه مورینیو درباره بنزما اشاره دارد. زمانی که مورینیو از عملکرد بنزما رضایت نداشت و معتقد بود او به اندازه کافی روحیه تهاجمی ندارد. مورینیو به همین علت در یک مصاحبه کریم بنزما را به یک گربه تشبیه کرده بود. بنزما هم البته از این حرف مورینیو برآشفته و برای مدتی پیامهای تندی بین این دو رد و بدل می‌شد.

 

حالا آ اس بار دیگر پرونده قدیمی گربه خواندن بنزما توسط مورینیو را باز کرده و با توجه به اهمیت او برای رئال در هفته‌های سپری شده از فصل جاری می‌گوید او ممکن است گربه باشد ولی این گربه، نه یک گربه خانگی ملوس بلکه شیری غران است.

 

1437403

 

با اینکه رئال هفته گذشته در زمین PSG شکستی شوکه‌کننده تجربه کرد تا لیگ قهرمانان برای شاگردان زیدان شروعی بد داشته باشد ولی بنزما در فصل جاری در لالیگا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و تا این لحظه موفق شده در پنج هفته پنج گل برای تیمش به  ثمر برساند.

 

بنزما به خصوص روز یکشنبه این هفته در جریان پیروزی مهم 1-0 رئال مقابل سویا نه تنها تک‌گل تیمش را به ثمر رساند و یک تنه مهمترین نقش را در پیروزی رئال داشت بلکه در این بازی یکی از بهترین نمایش‌های خود را در فصل جاری عرضه کرد. بنزما با گلی که در این بازی به ثمر رساند تعداد گلهایش در سال تقویمی 2019 را به عدد 20 رساند تا بار دیگر نشان دهد همچنان یکی از خطرناک‌ترین مهاجمین اروپا است.

 

1437405

 

آ اس در گزارش خود درباره بنزما می‌گوید از یازده امتیازی که رئال تا اینجا در فصل جدید لالیگا بدست آورده شش امتیاز را مستقیما مدیون کریم بنزما بوده. شیر رئال مادرید حالا منتظر بازی امشب تیمش با اوساسونا است و امیدوار است با درخشش دوباره در این بازی بتواند رئال را به صدر لالیگا برساند. تیم زیدان تا این لحظه یکی از سه تیمی است که در فصل جدید لالیگا بدون شکست مانده و حالا که نیم‌نگاهی به صدرنشینی در هفته ششم دارد امیدهایش را به ساق‌های بنزما دوخته.

 

دیدگاه‌ها