کد خبر : 1639104 | 03 مهر 1398 ساعت 14:18 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

فهرست رئال مقابل اوساسونا؛ بیل خط خورد

زین الدین زیدان اسامی 19 بازیکن را برای بازی با اوساسونا اعلام کرد در حالی که نامی از گرت بیل در فهرست دیده نمی شود.

فهرست رئال مقابل اوساسونا؛ بیل خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از برتری روحیه بخش مقابل سویا امشب در برنابئو میزبان اوساسونا است. دیداری از هفته ششم لالیگا که رئال در آن محکوم به کسب سه امتیاز است که حتی می تواند آنها را به صدر لالیگا برساند.

 

 

1435602

 

 

پس از یکی دو هفته پرفشار برای رئال، حالا این تیم فرصت دارد تا با صدر نشینی به دربی روز شنبه مقابل اتلتیکو برسد. زیدان فهرستی 19 نفره برای این بازی اعلام کرد که در آن لوکا مودریچ، ایسکو، مارسلو و مندی به دلیل مصدومیت حضور ندارند ضمن اینکه به گرت بیل نیز استراحت داده شده است. ستاره ولزی این فرصت را دارد تا در بهترین فرم به دربی حساس وندامتروپلیتانو برسد. به جای او رودریگو گوئس در فهرست رئال وارد شده است و شاید امشب اولین بازی رسمی خود با پیراهن رئال را تجربه کند.

در غیاب مارسلو و مندی نیز ناچو به عنوان مدافع چپ به میدان خواهد رفت و بر خلاف تصورات هیچ بازیکنی از تیم دوم به فهرست اضافه نشد. ماریانو دیاز نیز مطابق معمول در فهرست زیدان جایی ندارد.

 

فهرست رئال: کورتوا، آرئولا، آلتوبه، کارواخال، میلیتائو، راموس، واران، ناچو، اودریوسولا، کروس، کاسیمیرو، والورده، خامس، هازارد، بنزما، لوکاس، یوویچ، وینیسیوس، رودریگو

 

 

1437278

 

دیدگاه‌ها