کد خبر : 1639105 | 03 مهر 1398 ساعت 14:37 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

عواقب بایکوت احتمالی تیم ملی آلمان از سوی بایرن

باشگاه بایرن مونیخ امروز تهدید کرد که در صورت فیکس شدن مارک آندره تراشتگن در تیم ملی آلمان، این باشگاه دیگر به مانشافت بازیکن تحویل نخواهد داد.

عواقب بایکوت احتمالی تیم ملی آلمان از سوی بایرن

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس،  اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، فدراسیون فوتبال آلمان و یواخیم لوو سرمربی این تیم را تهدید کرده که اگر در تیم ملی آلمان به جای مانوئل نویر، سنگربان بایرن به مارک آندره تر اشتگن، دروازه‌بان بارسا بازی داده شود او مقابله به مثل کرده و به بازیکنان بایرن اجازه حضور در تیم ملی را نخواهد داد.

 

 

1435272

 

 

بایرن معتقد است که یواخیم لوو تسلیم خواسته تراشتگن شده و قرار است در بازی های ملی پیش رو از او به جای نویر استفاده کند. معمولا رسم بر این است که باشگاه ها بازیکنان خود را بدون هیچ مشکلی به تیم ملی تحویل دهند اما هیچ قانونی هم بر علیه باشگاه ها در صورتی که نخواهند بازیکنان خود را به تیم ملی تحویل دهند، وجود ندارد. کسی نمی تواند باشگاه را محبور کند که به تیم ملی بازیکن تحویل دهد اما در صورتی که باشگاه ها تصمیم به بایکوت تیم ملی بگیرند باید منتظر جرایم فیفا باشند. البته به شرطی که بازیکن مصدوم نباشد و یا رسما اعلام بازنشستگی نکرده باشد.

 

 

1424737

 

 

در مورد بایرن اگر تصمیم این باشگاه نهایی شود و بازی آلمان دوستانه باشد، این باشگاه به ازای هر بازی، 3688 یورو و در صورت رسمی بودن مسابقه 5532 یورو جریمه خواهد شد. این تنها جریمه بایرن نخواهد بود. آنها نمی توانند نویر و دیگر بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را 5 روز پس از اتمام آخرین بازی آلمان در اختیار داشته باشند. یک روز یا دو روز پس از بازگشت ملی پوشان آلمان، مدت زمان 5 روز جریمه بایرن حساب خواهد شد و به این ترتیب بایرن برای بازی یا بازی های پیش روی خود در بوندسلیگا، جام حذفی یا لیگ قهرمانان نمی تواند از ملی پوشانش استفاده کند که در طول فصل می تواند ضربات جبران ناپذیری به این تیم وارد کند.

 هرچند که بایرن تیمی غنی از بازیکن است اما در ماه مارس و وقفه بازی های ملی آن مقطع، غیبت ملی پوشان می تواند تاثیرگذار تر باشد چرا که بایرن در آن مقطع درگیر بازی های لیگ قهرمانان است و قطعا غیبت ملی پوشانش اتفاق خوبی محسوب نخواهد شد.

 

دیدگاه‌ها