کد خبر : 1639120 | 03 مهر 1398 ساعت 15:43 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع جانانه گواردیولا از برناردو مقابل اتهام نژادپرستی

یک توئیت از سوی برناردو سیلوا در مورد بنجامین مندی باعث ایجاد حواشی بسیاری برای ستاره پرتغالی شد.

دفاع جانانه گواردیولا از برناردو مقابل اتهام نژادپرستی

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا ستاره پرتغالی سیتی چند روز پیش عکسی در صفحه توئیتر خود منتشر کرد که حواشی زیادی برایش به دنبال داشت در این عکس تصویری از کودکی‌های بنجامین مندی مدافع فرانسوی سیتی کنار لوگوی کارخانه شکلات‌سازی مشهور اسپانیایی به نام کنگیتوس دیده می‌شود. او زیر عکس نوشته بود:« حدس بزنید چه کسی است.»

 

1436993

 

پس از انتقادهای تند به این توئیت، او خیلی زود آن را حذف کرد و نوشت:« این روزها دیگر نمی‌توانید با دوست صمیمی خود هم شوخی کنید.» 

این پایان دردسر برای برناردو نبود چرا که اتحادیه فوتبال انگلیس در حال بررسی این موضوع است و شاید برناردو را با جرایمی نیز روبرو سازد. این در حالی است که بنجامین مندی نه تنها از این توئیت ناراحت نشده که در پاسخ با گذاشتن چند ایموجی خنده نوشت:« برناردو؛ فعلا یک بر هیچ به نفع تو.»

 

پپ گواردیولا سرمربی سیتی در نشست خبری پس از بازی شب گذشته مقابل پرستون و در پاسخ به سوالی در مورد اتهام نژادپرستی به برناردو گفت:« برناردو یکی از شوخ ترین و سرزنده ترین افرادی است که در زندگی ام دیده ام. او به 4 یا 5 زبان زنده دنیا صحبت می کند و این بهترین راه برای درک کردن ذهنیت اوست. مندی از بهترین دوستان برناردو است و برای او مثل یک برادر می ماند.

توئیت او اشاره به رنگ پوست مندی نداشت. او عکسی از کودکی های مندی گذاشته بود که به تصویر لوگوی کنگیتوس بسیار شبیه بود. اگر قرار است علیه برناردو تحقیق کنند، از او دفاع خواهم کرد ولی ابتدا بهتر است بررسی کنند که برناردو در چه سطح و کلاسی قرار دارد. حتی مندی هم از این قضیه ناراحت نشد و با لحن شوخی پاسخ او را داد.»

 

دیدگاه‌ها