کد خبر : 1639139 | 03 مهر 1398 ساعت 16:46 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال "هواپیما" در دیدار سمپدوریا-تورینو (عکس)

در جریان بازی هفته گذشته سمپدوریا و تورینو، هواداران سمپدوریا با یاد آوری سقوط هواپیمای تورینو در سال 1949 به نوعی به این تیم و هوادارانش توهین کردند.

به گزارش "ورزش سه"، طی سال های اخیر شاهد این موضوع بوده ایم که توهین های نژاد پرستانه و اتفاقاتی از این دست باعث ایجاد تنش و حواشی زیادی در فوتبال ایتالیا شود اما کم تر به این موضوع برخورده بودیم که یک تیم با یادآوری یک فاجعه بخواهد به تیمی دیگر توهین کند. اتفاقی که در کمال تعجب هفته گذشته در فوتبال ایتالیا رخ داد.


در جریان بازی بین دو تیم سمپدوریا و تورینو که در شهر جنوا و ورزشگاه لوییجی فراری برگزار شد یک اتفاق عجیب و البته تلخ این بار بین تماشاگران دو تیم رخ داد و هواداران سمپدوریا در جریان این دیدار با نشان دادن ژست هواپیما تیم تورینو و هوادارانش را مورد تمسخر قرار دادند. ژستی که به فاجعه سوپرگا و سقوط هواپیمای تورینو در سال 1949 اشاره می کرد.

 

1437517


با وجود این که تعداد این افراد بسیار کم بوده است اما با این حال پس از گذشت چند روز از این اتفاق خبرگزاری کالچو مرکاتو ایتالیا در گزارشی مدعی شد که باشگاه سمپدوریا به دنبال اندک هوادارانی است که دست به این توهین زده اند تا آن ها را به نوعی مجازات کند و برای این منظور از دوربین های مستقر در ورزشگاه و نیروهای پلیس نیز کمک گرفته است.


بازی بین دو تیم سمپدوریا و تورینو در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود سمپدوریا خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها