کد خبر : 1639147 | 03 مهر 1398 ساعت 17:09 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

از همه عذر می‌خواهم و ببخشید

احمدزاده: فکر کردم گردن سیامک را شکستند

وینگر پرسپولیس با گذشت سه روز از دربی نسبت به رفتار خود در این بازی ابراز پشیمانی کرد.

احمدزاده: فکر کردم گردن سیامک را شکستند

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده که بعد از دو بازی غیبت در ترکیب پرسپولیس، برای دقایقی در دیدار مقابل استقلال به میدان رفت، به سوژه اصلی درگیری در این بازی تبدیل شد. او بعد از اینکه سیاوش یزدانی روی سیامک نعمتی خطای خشنی را مرتکب شد به سمت این بازیکن یورش برد و در ادامه برای دقایقی این بازی به محل تنش بزرگی تبدیل شد.

 

احمدزاده ساعاتی بعد از این بازی از سوی کمیته انضباطی با محرومیت تا اطلاع ثانوی مواجه شده و بر این اساس قادر به همراهی تیمش در جدال با سپاهان نخواهد بود.

 

هافبک شماره 10 پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درباره این بازی گفت: خیلی خوشحالیم که توانستیم نتیجه را به سود خودمان تمام کنیم و یک پیروزی دلچسب برای هواداران ما بود. به سه امتیاز این بازی برای خودباوری بیشتر برای قهرمانی در ادامه فصل نیاز داشتیم و امیدوارم با ادامه این روند بار دیگر بتوانیم به نتیجه لازم برای تکرار قهرمانی و خوشحالی هواداران دست یابیم.

 

احمدزاده درباره محرومیت خود بعد از درگیری با سیاوش یزدانی و دیگر بازیکنان استقلال گفت: در آن صحنه من نزدیک ترین نفر به سیامک بودم. واقعا احساس کردم گردن سیامک را شکست و حس بدی به من دست داد. در آن شرایط احساسی و فشار بازی کنترل خودم را از دست دادم و این اتفاق افتاد. با این حال در پایان بازی فیلم هم موجود است که من به سمت استقلالی‌ها رفتم و آنها را از زمین بلند کردم و به همه آنها خسته نباشید گفتم.

 

 

وی در پاسخ به این سوال که کمیته انضباطی مدعی شده او جو بازی را برهم زده گفت: بهرحال بازی دربی است و فشار زیادی از یک هفته قبل روی تمام بازیکنان وجود دارد. من بازیکن کم تجربه‌ای در دربی نیستم و بارها در این بازی به میدان رفتم. اما واقعا آن لحظه وقتی با این خطای خشن و غیر فوتبالی مواجه می‌شوید کنترل تان از دست می‌رود. من قصد ندارم حرکتم را توجیه کنم و از همه بابت این رفتارم عذر می‌خواهم و امیدوارم مرا ببخشند و عذرخواهی می‌کنم.

 

احمدزاده درباره محرومیت خود نیز گفت: به قانون احترام می‌گذارم و در انتظار رای نهایی خواهم ماند. امیدوارم به این موضوع نگاه فوتبالی داشته باشند و شرایط و فضای این بازی را در نظر بگیرند. در این بازی بیشتر بازیکنان ما با صدمات و آسیب دیدگی بزرگی مواجه شدند و واقعا عصبی شده بودیم. اگر داور کنترل بهتری روی عملکرد بازیکنان خطاکار داشت مطمئنا این اتفاق هم رخ نمی‌داد. من اما به تصمیم کمیته انضباطی احترام می‌گذارم و امیدوارم خیلی زود بتوانم تیم محبوبم را همراهی کنم و در کنار دیگر بازیکنان قرار گیرم.

 

هافبک پرسپولیس در واکنش به اینکه استقلالی‌ها اعتقاد دارند او برای اینکه محبوبیت خود را نزد هواداران پرسپولیس به دست بیاورد و دست به این حرکت زده گفت: هواداران ما را بابت نتایج و کسب قهرمانی‌ها می‌سنجند و نیازی به این رفتارها و درگیری برای اینکه محبوبیت خودمان را بیشتر کنیم نداریم. ما تلاش خواهیم کرد تا به بهترین نتایج در این فصل برسیم و با اتفاقاتی که رخ داده انگیزه همگی ما بیشتر هم شده است. من از همه هواداران پرسپولیس و بزرگان فوتبال بابت این رفتار عذر می‌خواهم و امیدوارم مرا ببخشند و بتوانم با بازی‌ام این رفتار را جبران کنم.

دیدگاه‌ها