کد خبر : 1639266 | 04 مهر 1398 ساعت 09:40 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: PSG به اندازه کافی خوب نبود

توماس توخل، سرمربی PSG بعد از شکست غیرمنتظره این تیم مقابل رنس در لوشامپیونا گفت تیمش در این بازی به اندازه کافی خوب نبوده و او از عملکرد بازیکنانش راضی نیست.

توخل: PSG به اندازه کافی خوب نبود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب در هفته هفتم از لیگ فرانسه، لوشامپیونا، در خانه خود به مصاف رنس رفت و با نتیجه‌ای شوکه‌کننده مقابل این حریف فرانسوی 2-0 شکست خورد. توماس توخل، سرمربی PSG بعد از این بازی از تیمش انتقاد کرده و معتقد بود عملکرد بازیکنانش به اندازه کافی خوب نبوده است.

 

پاری سن ژرمن با وجود این شکست، در حال حاضر از هفت بازی خود در فصل جدید لوشامپیونا 15 امتیاز کسب کرده و همچنان صدرنشین است اما پاریسی‌ها تنها به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم دوم جدول آنژه در صدر قرار گرفته‌اند.

 

1437690

 

توخل در پایان بازی دیشب گفت:" من از عملکردمان ناراحتم. بازی کردن در پارک دو پرنس با پیراهن PSG همیشه اتفاق خاصی است و واقعیت این است که عملکرد ما در بازی امروز به اندازه کافی خوب نبود".

 

سرمربی PSG در ادامه گفت:" 10 دقیقه یا شاید 15 دقیقه اول بازی برای ما خوب پیش رفت ولی هر یک دقیقه‌ای که بعد از آن گذشت شرایط بدتر و بدتر شد. ما در این بازی آنچه قابلیت انجامش را داریم انجام ندادیم و به همین علت استحقاق شکست را داشتیم".

 

توخل از تغییرات گسترده‌ای که در ترکیب تیمش در این بازی داده بود دفاع کرد و گفت:" من افسوس نمی‌خورم چون من باید تیمم را مدیریت کنم. ما بازیکن کم داشتیم و از چند نفر از بازیکنان‌مان نمی‌توانستیم استفاده کنیم. تحلیل کردن بعد از بازی همیشه راحت‌تر است".

 

دیدگاه‌ها