کد خبر : 1639372 | 04 مهر 1398 ساعت 15:50 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

موندودپورتیوو: غیبت نیمار در دادگاه علیه بارسلونا

نیمار طبق ادعای موندودپورتیوو فردا در دادگاه مربوط به پرونده شکایت او از باشگاه بارسلونا حاضر نخواهد شد.

موندودپورتیوو: غیبت نیمار در دادگاه علیه بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، نیما نه امروز و نه فردا به بارسلونا نخواهد آمد و در جلسه دادگاه مربوط به به بررسی شکایتش از باشگاه بارسلونا غایب خواهد بود. امروز نشریه مارکا ادعا کرد که نیمار و پدرش فردا صبح ساعت 9.45 وارد بارسلونا خواهند شد تا در دادگاه حضور یابند اما موندودپورتیوو ساعتی پیش خبر داد که نیمار قصد ندارد در این دادگاه حاضر شود؛ هرچند احتمال حضور پدرش بالا خواهد بود.

 

 

1437834

 

 

نیمار دو سال پیش بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد و سپس شکایتی علیه باشگاه بارسلونا ارائه داد مبنی بر اینکه 26 میلیون یورو از پاداش تمدید قراردادش در سال 2016 را دریافت نکرده است. قرار بود به خاطر تمدید قرارداد به وی 40 میلیون یورو پرداخت شود اما پس از رفتن او به پی اس جی، باشگاه بارسلونا 26 میلیون یوروی باقیمانده را بلوکه کرد.

در سوی مقابل بارسلونا از نیمار شکایت کرده است و مدعی شده که 26 میلیون یوروی باقیمانده در صورتی به او تعلق می گرفت که به قراردادش تا 2022 پایبند می ماند.

نیمار تابستان امسال قصد بازگشت به بارسلونا را داشت و در صورت تحقق این امر، شکایت خود را نیز پس می گرفت اما در نهایت با مخالفت سران پی اس جی انتقال او ممکن نشد و حالا اولین جلسه دادگاه قرار است فردا بدون او و با و حضور وکلایش تشکیل شود.

 

دیدگاه‌ها