کد خبر : 1639411 | 04 مهر 1398 ساعت 18:54 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

نقد داوری پرسپولیس و سپاهان

مظفری‌زاده: صحنه آخر بازی پنالتی نبود

سعید مظفری اعتقاد دارد حرکت دقیقه 93 کیانی روی مهدی ترابی پنالتی نیست.

مظفری‌زاده: صحنه آخر بازی پنالتی نبود

به گزارش "ورزش سه"، دیداردو تیم پرسپولیس وسپاهان در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان به اتمام رسید تا قرمزپوشان پایتخت پس از 4 سال در این ورزشگاه بازی را واگذار کنند.


 سعید مظفری یکی از داوران خوشنام کشورمان با تفکیک دقایق بازی به آنالیز داوری وحید کاظمی پرداخت که به شرح زیر است:

 

*دقیقه 15: داور می‌توانست سیامک نعمتی را که جلوی حمله موثر حریف را با خطا گرفت، با کارت زرد جریمه کند.


*دقیقه17: با توجه به محل خطا و نوع خطایی  که وحید امیری  روی نورافکن انجام داده بود می‌توان گفت اخطاری که به او داده شد تا حدی سخت‌گیرانه بود  و موردی برای این اخطار نبود.


*دقیقه 27: داور به خوبی خطای نورافکن را آوانتاژ داد اما قطعا باید در ادامه او را با کارت زرد جریمه می‌کرد. چون خطایی بود که با بی‌ملاحظگی همراه بود.


 *دقیقه 32: داوربه درستی سیامک نعمتی را به دلیل خطایی که روی حریف انجام داده بود با کارت زرد مواجه کرد.


*دقیقه 37: وحید کاظمی به اشتباه خطای وحید امیری را روی نورافکن اعلام کرد که با توجه به دومین اشتباهش برای وحید امیری با اعتراض او مواجه شد.


*دقیقه 43: کاظمی در حالی‌که نگاهش به سمت دیگری بود خطای بی‌ملاحظه کیانی را بر روی ترابی ندید که اعتراض کنعانی‌زادگان را به همراه داشت که باعث شد داور که صحنه را ندیده بود به کنعانی‌زادگان کارت زرد نشان دهد و تحت‌تاثیر واکنش بازیکنان یک کارت زرد هم به مهدی کیانی نشان داد. البته برای جریمه آن خطا با توجه به اینکه کیانی می‌خواست پاهایش را جمع کند همان کارت زرد کفایت می‌کرد.


 *دقیقه 53: داور گولیسیانی را با توجه به خطایی که روی سیامک نعمتی انجام داده بود به درستی با کارت زرد مواجه کرد.


*دقیقه 90: داور بشار رسن را به خاطر خطایش به درستی با کارت زرد جریمه کرد.


*دقیقه 92: وحید امیری جلوی حمله سپاهان را گرفت که داور باید او را با کارت زرد مواجه می‌کرد چون شانسی برای تصاحب توپ نداشت.


*دقیقه 93: مهدی کیانی شانه به شانه مهدی ترابی داخل محوطه جریمه حرکت کرد که تعادل بازیکن پرسپولیس بر هم خورد و خطایی در این صحنه اتفاق نیفتاد و داور به درستی دستور ادامه بازی را داد.

 

دیدگاه‌ها