کد خبر : 1639524 | 05 مهر 1398 ساعت 10:45 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت قاطع مدیران ارشد دورتموند از مارکو رویس

مدیران ارشد باشگاه دورتموند از کاپیتان این تیم مارکو رویس حمایت کرده و درحالیکه انتقادات مطبوعات آلمانی از او به اوج رسیده، می‌گویند رویس با وجود انتقادات همچنان کاپیتان دورتموند خواهد ماند.

حمایت قاطع مدیران ارشد دورتموند از مارکو رویس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتقادات شدید بخشی از مطبوعات آلمانی از مارکو رویس،  کاپیتان 30ساله بوروسیا دورتموند در روزهای اخیر، لوسین فاوره، سرمربی و میشائیل زورک، مدیر ورزشی دورتموند به حمایت از کاپیتان خود برخاسته و خطاب به مطبوعات آلمانی گفتند هر چه بنویسید، رویس کاپیتان ما خواهد ماند.

 

1438036

 

رویس اخیرا در یک مصاحبه عصبانی شده و بعد از تساوی 2-2 دورتموند مقابل آینتراخت فرانکفورت مطبوعات را مورد حمله قرار داده و گفت بعد از هر بازی سوالهای بی‌معنی و تکراری از بازیکنان و کادر فنی دورتموند پرسیده می‌شود. همین کافی بود تا بخشی از رسانه‌های آلمانی حملات شدیدی علیه او سازمان دهند.

 

اما میشائیل زورک، مدیر ورزشی دورتموند در یک کنفرانس خبری از کاپیتان این تیم دفاع کرده و گفت:" حضور مارکو رویس به عنوان کاپیتان بار تجربه تیم را بالا می‌برد. او در کنار لوکاس پیشک و اکسل ویتسل ستونهای باتجربه دورتموند را تشکیل می‌دهند. این سه نفر در کنار متس هوملس رهبران دورتموند هستند. هیچ دلیلی برای تغییر شرایط فعلی وجود ندارد. شما می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید بنویسید ولی موضع ما در قبال این جریان کاملا روشن و شفاف است".

 

لوسین فاوره هم با اظهاراتی مشابه گفت:" متس هوملس در جریان دو بازی اخیر به خصوص در بازی مقابل فرانکفورت نشان داد برای تیم چقدر مهم است. مارکو رویس هم به عنوان کاپیتان کارش را عالی انجام می‌دهد. در اینکه رویس کاپیتان ما است هیچ شکی وجود ندارد. او کاپیتان ما باقی خواهد ماند".

 

دیدگاه‌ها