کد خبر : 1639619 | 05 مهر 1398 ساعت 21:21 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت پپ و مندی از برناردو بعد از جنجال توئیتری

برنادو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، با ارسال نامه ای محرمانه به اتحادیه فوتبال انگلیس، از اینکه توئیت هفته گذشته شائبه نژادپرستی ایجاد کرد، ابراز پشیمانی کرد.

حمایت پپ و مندی از برناردو بعد از جنجال توئیتری

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا چند روز قبل در توئیتی جنجالی، بنجامین مندی، هم تیمی فرانسوی اش را با عکسی که روی بسته بندی یک برند شیرینی که در پرتغال و اسپانیا موجود است، مقایسه کرد.

این توئیت خیلی زود توسط سیلوا حذف شد اما اتحادیه فوتبال انگلیس از باشگاه منچسترسیتی خواستار توضیح در این مورد شد.

اکنون سایت گل ادعا کرد که برناردو سیلوا شخصا نامه ای به اتحادیه فوتبال انگلیس نوشت و اعلام کرد که قصد توهین به کسی را نداشت. بنجامین مندی هم که شوخی هم تیمی اش را با ایموجی های خنده جواب داده بود، با ارسال نامه ای به اتحادیه فوتبال انگلیس، از هم تیمی پرتغالی اش دفاع کرد.

 

1436202

 

در این بین، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی هم در کنفرانس مطبوعاتی امروز، تاکید کرد که برناردو سیلوا قصد توهین به کسی را نداشته است.

او به خبرنگاران گفت:" ما بارها در مورد اتفاقاتی که در ورزشگاه رخ می دهد، صحبت می کنیم. در مورد برنادو، موضع من کاملا مشخص است. اگر مردم فکر می کنند برناردو چنین آدمی است، کاملا در اشتباه هستند.  

آنها فقط براساس یک شوخی قضاوت می کنند، من سه سال با او بودن را قضاوت می کنم. برناردو یا هر بازیکن دیگری در تیم من، چنین شوخی هایی می کنند. بنجامین برای برناردو مانند یک برادر است؛ چیزی که من هر روز می بینم. اگر کسی چیز بدی از این توئیت احساس کرد که چنین اتفاقی رخ می دهد، نباید براساس آن برناردو را قضاوت کند. او آدم فوق العاده ای است."

دیدگاه‌ها