کد خبر : 1639632 | 06 مهر 1398 ساعت 08:26 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال تلاش دوباره بایرن برای جذب سانه

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن در مصاحبه‌ای وضعیت انتقال سانه به آلیانز آرنا را تشریح کرده است.

احتمال تلاش دوباره بایرن برای جذب سانه

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سان مدیران ارشد بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته برای خرید لیروی سانه از منچستر سیتی مذاکرات پیشرفته‌ایی را با سران قهرمان دو فصل گذشته لیگ برتر انگلیس انجام دادند اما در نهایت با مصدومیت شدید سانه در دیدار سوپر کاپ انگلستان و دوری بلند مدت او از میادین، مذاکرات بین دو باشگاه متوقف شد.


اولی هوینس مدیر باشگاه بایرن مونیخ که به تازگی اعلام کرده است دیگر برای ریاست این باشگاه کاندید نخواهد شد، در مورد ایده باشگاه بایرن برای جذب سانه عنوان کرده است:


"ما به او خیلی علاقه‌مند بودیم. ما با او مذاکراتی داشتیم اما مصدومیتش باعث شد نتوانیم مذکرات را با او ادامه دهیم. بنابراین صبر خواهیم کرد تا ببینیم روند ریکاوری‌اش به چه شکل پیش خواهد رفت. فکر می‌کنم مدیران جدید تیم، ماه ژانویه و یا فوریه روی کار خواهند آمد و در مورد این انتقال تصمیم خواهند گرفت."


هوینس در شرایطی این صحبت‌ها را به زبان آورده است که به گفته رسانه‌های آلمانی جای خود را به هربرت هاینر مدیر پیشین شرکت آدیداس خواهد داد و بعد از ترک سمت ریاست، تنها عضوی از هیئت رئیسه باشگاه بایرن مونیخ خواهد بود.

دیدگاه‌ها