کد خبر : 1639701 | 06 مهر 1398 ساعت 13:35 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان جدید آرسنال با قرعه‌کشی مشخص شد

گرانیت ژاکا ستاره آرسنال که با انتقادات زیادی روبرو است در رای‌گیری در رختکن این تیم به عنوان کاپیتان جدید توپچی‌ها انتخاب شد.

کاپیتان جدید آرسنال با قرعه‌کشی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، گرانیت ژاکا، ستاره خط میانی آرسنال که در هفته‌های اخیر با انتقادات بسیاری مواجه است و حتی از سوی هواداران این تیم هو شده، بعد از رای‌گیری در رختکن این تیم به عنوان کاپیتان جدید توپچی‌ها انتخاب شده است. این خبر را اونای امری سرمربی آرسنال اعلام کرده و گفت ژاکا حالا باید از این فرصت استفاده کرده و ثابت کند منتقدینش در اشتباه هستند.

 

گرانیت ژاکا، ستاره خط میانی آرسنال

 

ژاکا، هافبک سوئیسی آرسنال در آستانه دیدار دوشنبه تیمش با منچستریونایتد به خبرنگاران گفت که او جانشین لورن کوشیلنی کاپیتان سابق توپچی‌ها شده و از این پس بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست. او بعد از رای‌گیری‌ایی که توسط اونای امری در رختکن آرسنال برگزار شده بازوبند را به‌دست آورده است.

 

اونای امری در آرسنال

 

ژاکا در حالی به عنوان کاپیتان جدید آرسنال تعیین شده که سه کاپیتانی که فصل گذشته بازوبند این تیم را به بازو می‌بستند یعنی کوشیلنی، پیتر چک و آرون رمزی همه آرسنال را ترک کرده‌اند.

 

کاپیتان‌های دوم آرسنال که در صورت عدم حضور ژاکا در میدان بازوبند را به بازو خواهند بست پیر امریک اوبامیانگ، هکتور بیرین، الکساندر لاکازت و مسوت اوزیل خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها