کد خبر : 1639703 | 06 مهر 1398 ساعت 13:50 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض سانچو به مدل مویش در FIFA20

جیدون سانچو، پدیده انگلیسی دورتموند می‌گوید قابلیت پاسکاری‌اش در بازی FIFA20 کمتر از حد واقعی ارزیابی شده ولی او بیش از هر چیز از مدل موی خود در این بازی ناراضی است.

اعتراض سانچو به مدل مویش در FIFA20

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو، پدیده انگلیسی دورتموند می‌گوید از شرکت EA SPORTS سازنده بازی رایانه‌ایی FIFA20 ناراضی است و علت اصلی نارضایتی او مدل مویی است که شخصیتش در این بازی دارد.

 

1438283

 

جیدون سانچو، پدیده 19 ساله انگلیسی که اخیرا با پیراهن دورتموند درخشیده و خود را به عنوان یکی از آینده‌دارترین استعدادهای جوان اروپا مطرح کرده، اوایل ماه گذشته هم به سازنده بازی FIFA20 اعتراض کرده و گفته بود قابلیت پاسکاری او در این بازی کمتر از میزان واقعی ارزیابی شده است.

 

سانچو فصل گذشته در بوندس‌لیگا 12 گل به ثمر رسانده و 14 پاس گل داده و امسال هم شروع درخشانی در لیگ آلمان داشته و در پنج بازی سه گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل داده است.

 

سانچو در اعتراض جدید خود به FIFA20 در گفتگو با نشریه آلمانی کیکر گفت: "در بازی بعدی فیفا باید خالکوبی من هم باشد. سازنده فیفا 20 باید نگاه دقیق‌تری به مدل موی من بیندازد و مویم را در این بازی بهتر در بیاورد. چون موی من به سمت اطراف سرم موج دارد ولی در FIFA20 چنین چیزی دیده نمی‌شود. برای همین وقتی خودم را در این بازی می‌بینم ناراحت می‌شوم".

 

 

دیدگاه‌ها