کد خبر : 1639734 | 06 مهر 1398 ساعت 15:47 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ دریافتی نداشته ایم

رحمانی: بعد برد برابر گل‌گهر عصبی بودیم

بختیار رحمانی در دو بازی اخیر تیم صنعت نفت آبادان حضور و عملکرد قابل قبولی را داشته است.

رحمانی: بعد برد برابر گل‌گهر عصبی بودیم

به گزارش ورزش سه، بختیار رحمانی هافبک تیم فوتبال صنعت نفت به خبرنگار ما درباره بازی صنعت نفت و برد برابر گل‌گهر سیرجان گفت: بازی خوبی انجام دادیم به مانند بازی های قبلی که نشان دادیم چقدر قدرتمند هستیم، خداراشکر توانستیم در این بازی به هدفمان برسیم. همان‌گونه که می دانید بازی در سیرجان برای تیم های دیگر سخت و نفس‌گیر است، ما ساعت 6-7 صبح بیدار شدیم و به سیرجان رفتیم و ساعت 8 شب روز قبل از بازی به هتل رسیدیم نزدیک به 12 ساعت در راه بودیم، بچه ها غیرت کردند و دستورات تاکتیکی آقای اسکوچیچ را به نحو احسن انجام دادند تا به سه امتیاز برسیم.

 

وی در ادامه گفت: بعد بازی چه من و چه بقیه بچه ها عصبی بودیم چرا که از موقعیت‌های مختلف استفاده نکردیم و موقعیت های زیادی از دست دادیم.خوشبختانه بازی را بردیم اما انشالله در بازی های بعد از تمام موقعیت ها استفاده کنیم چراکه یک گل حاشیه امن خوبی نیست و در ایران دقایق آخر توپ ها همه مستقیم روی گل می آید و یک اشتباه زحمات تیم را به باد می دهد، انشالله در بازی های بعد بتوانیم بهتر باشیم.

 

بختیار‌‌ رحمانی هافبک صنعت درباره کار با دراگان اسکوچیچ گفت: بسیار خوشحالم که در خدمت تیم نفت آبادان هستم و از اینکه در این تیم و زیر نظر آقای اسکوچیچ بازی می کنم لذت می برم، کار کردن با او را دوست دارم. تیم خیلی با نظم بازی می کند و این تاثیر حضور ایشان است، همه بچه ها از کارهای تاکتیکی لذت می برند. ایشان بازیکن را در زمین آزاد می گذارد تا توانایی های خود را نشان بدهد، فکر می کنم نکته مثبتی است و انشالله در بازی های آینده بهتر و بهتر شویم.

 

رحمانی در انتها نیز گفت: این برد شیرین را به همه هواداران صنعت و مردم خوب آبادان تقدیم می کنیم و انشالله در بازی های بعدی نتیجه بگیریم و باز خوشحالشان کنیم. انشالله هواداران نیز مثل همیشه در کنار ما باشند، قول خاصی نمی توانیم بدهیم اما نهایت انرژی خود را خواهیم گذاشت. درباره پیش پرداخت بچه ها هم باید بگویم آقای عیسی زاده و بقیه مسئولان در تلاش هستند که پول به باشگاه تزریق شود، انشالله دیگر مسئولان نیز کمک بکنند چرا که این تیم حیف است که تنها باشد و امیدوارم که مسئولان به آقای عیسی زاده و باشگاه نفت کمک کنند تا این مسأله نیز حل شود و بازیکنان دریافتی داشته باشند.

دیدگاه‌ها