کد خبر : 1639933 | 07 مهر 1398 ساعت 12:29 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

استراماچونی: بدون بازیکن فلسفه‌مان را تغییر نمی دهیم

سرمربی استقلال می گوید این تیم باید گل ریحان را در جام حذفی شکست بدهد.

استراماچونی: بدون بازیکن فلسفه‌مان را تغییر نمی دهیم

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ استراماچونی در نشست خبری قبل از بازی با گل ریحان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شرکت کرد و پاسخ خبرنگاران را داد:  


جام حذفی برای ما خیلی مهم است


بازی‌های حذفی برای ما خیلی مهم است و هر حریفی که باشد، می‌خواهیم از این مرحله عبور کنیم. به حریف‌مان احترام می‌گذاریم و فرصتی داشتیم که در زمان آماده‌سازی با این تیم بازی کنیم. در آن دیدار دیدم که تیم خوبی بودند و نشانه‌های خوبی داشتند.

 

تیم بزرگ باید خیلی تمرکز داشته باشد

 

در تمام کشورهایی که جام حذفی به صورت تک حذفی برگزار می شود، تیم های بزرگ باید خیلی تمرکز داشته باشند چون برای تیم های کوچک این شانس هست  تا با تیم های بزرگ بازی کنند.

 

گل ریحان تیم کوچکی است؟

 

خبرنگار پرسید گل ریحان تیم کوچکی است، من گفتم آنها از لیگ متفاوتی هستند و نگفتم تیم کوچکی هستند. ما به گل ریحان احترام می گذاریم و نصرتی مربی خیلی خوبی است. آنها در بازی دوستانه در نیمه دوم از ما بهتر بودند. بازیکنان مهمی دارند و خیلی باید تمرکز داشته باشیم، به ویژه اینکه آنها هنوز در بازی هایشان شکست نخورده اند.  

 

1438239

 

مصدومیت محسن کریمی؟

 

باید یک نکته مهم را باز کنم، از زمانی که به استقلال آمدم ایده من این بود که هجومی بازی کنیم. با سیستمی که بهتر می شناسم با 2 مهاجم بازی کنیم. ولی در ابتدای فصل به خاطر کمبود بازیکنان هجومی با یک مهاجم بازی کردم. بعد از بازی اول تصمیم گرفتم دیگر اهمیت ندهم به بازیکنانی که ندارم و تصمیم گرفتم با فلسفه خودم بازی کنم. حتی اگر الان آن بازیکن کامل را در اختیار نداشته باشم. چون وقتی استقلال من را استخدام کرد از من خواستند که یک چیزی برای باشگاه بسازم و در گذر زمان یک تیم قدرتمند بسازم.  حتی اگر خیلی از بازیکنان هجومی ام را در اختیار نداشته باشم ولی برنامه ام را تغییر نمی دهم. اما قطعا من افرادی که نیاز دارم را در اختیار ندارم. قطعا با همان فلسفه ادامه می دهیم، حتی اگر بازیکنانم در پست تخصصی نباشند. می خواهم یک تیم بسازم و در زمانی که پنجره باز شد بازیکن بگیرم ولی شخصیت خودمان را تغییر نمی دهیم. دوست داشتم این نکته را برای شما توضیح بدهم.

 

مصدومیت سیدحسین حسینی؟

 

سید اول بازی با ذوب آهن آسیب دید ولی بازی را تمام کرد اما بعد از بازی دستش ورم داشت و امروز با خودش و تیم پزشکی در مورد بازی فردا صحبت می کنم.  ولی اگر سیدحسین نبود پورحمیدی یک گلر جوان و خیلی خوب است. پس در دو حالت ما گلرهای خوبی در زمین خواهیم داشت.

 

ذخیره پورحمیدی کیست؟

 

یک بازیکن از تیم زیر 23 ساله ها می آوریم، دو گلر خوب در امیدها داریم و در مورد آن تصمیم می گیریم.

 

استقلال به چقدر زمان نیاز دارد؟

 

بسیار ناراحت و عصبانی هستم که استقلال هنوز نتوانسته پیروز شود. ولی اگر بازی اول را قضاوت کنید فاصله زیادی است برای کسایی که به نتیجه نگاه می کنند. ما یکسری امتیازها را در شرایط خاص از دست داده ایم و لیاقت این جایگاه را نداریم. هیچکس از این موضوع راضی نیست ولی ما داریم تلاش می کنیم یک پایگاه قوی برای استقلال بسازیم، این بهانه نیست بلکه باید زیاد تلاش کنیم تا به هدفمان برسیم.

دیدگاه‌ها