کد خبر : 1639938 | 07 مهر 1398 ساعت 12:30 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر به هواداران: رم را که یک‌شبه نساختند!

اوله گنار سولسشر از هواداران منچستریونایتد خواست درک کنند که پروژه بازسازی یونایتد زمان‌بر خواهد بود. سولسشر از یک ضرب‌المثل استفاده کرده و گفت رم را یک‌شبه نساختند.

سولسشر به هواداران: رم را که یک‌شبه نساختند!

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد از هواداران این تیم خواست صبر پیشه کنند چرا که باشگاه در پروژه بازسازی قرار دارد و این پروژه زمان‌بر خواهد بود. سولسشر برای توضیح صحبتهای خود به یک ضرب‌المثل اشاره کرده و گفت رم را که یک‌شبه نساختند.

 

1438593

 

بعد از شکست یونایتد مقابل وستهام در هفته گذشته، سولسشر در 9 بازی خارج از خانه اخیر خود بردی بدست نیاورده و آخرین برد خارج از خانه‌اش مقابل پاری سن ژرمن در فصل گذشته چمپیونزلیگ بوده است.

 

سولسشر اما می‌گوید با وجود ناکامی در شروع فصل جدید او در حال ساخت تیمی برای آینده است. سولسشر در این باره گفت:" شکی نیست که ما در مسیر حرکت‌مان با چند دست‌انداز هم روبرو شده‌ایم. من هیچوقت نگفتم که کار بازسازی یونایتد سریع و آسان خواهد بود. رم را که یک‌شبه نساختند. ما به زمان نیاز داریم. نگرش بچه‌های ما در این دوره عالی بوده. ما قدم به قدم پیش می‌رویم".

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" ما از نظر دفاعی محکم و استوار عمل کرده‌ایم. اگر آمار موقعیت‌هایی که به حریف داده‌ایم را بررسی کنید این را متوجه خواهید شد. مرحله بعدی برای ما این است که کم کم به سمت جلو حرکت کرده و در فاز تهاجمی هم بهتر کار کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها