کد خبر : 1640092 | 07 مهر 1398 ساعت 23:29 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا به شدت به دنبال لیندلوف بود

حسن ستینکایا، مدیر برنامه ویکتور لیندلوف خبر از تمایل شدید بارسلونا برای خرید موکل خود داد.

بارسلونا به شدت به دنبال لیندلوف بود


به گزارش "ورزش سه"، ویکتور لیندلوف که در تابستان سال 2017 و با درخواست ژوزه مورینیو از بنفیکا راهی یونایتد شده بود، در شروع کار خود در اولدترافورد شرایط چندانی خوبی را تجربه نکرده و مورد انتقادات فراوانی قرار گرفت. اما اخیرا لیدلوف شرایط بهتری در یونایتد داشته و قرارداد خود را نیز تا سال 2023 با این تیم تمدید کرده است. حالا مدیر برنامه این مدافع سوئدی از علاقه بارسلونا به جذب موکل خود پرده برداشته است.

 

1419840

 

حسن ستینکایا گفت: "ویکتور لیندلوف بهترین بازیکن منچستریونایتد در فصل گذشته بود و با این اوصاف طبیعی بود باشگاه هایی که در حال حاضر در شرایط بهتری از یونایتد قرار دارند برای جذب وی اقدام کنند.

 

ویکتور لیندلوف از نظر قدرت بازی با پا یکی از بهترین مدافعان میانی در دنیای فوتبال است و بارسلونا به شدت او را می خواست. حالا من می توانم با صراحت در مورد این موضوع صحبت کنم.

 

باشگاه بارسلونا چندین بار با پیشنهاداتی سفت و سخت برای خرید ویکتور لیندلفوف با اد وودوارد تماس گرفتند. من نیز با مدیر بخش نقل و انتقالات بارسلونا یعنی مت جاج ملاقات کردم تا این معامله را انجام دهم. اما مدیران باشگاه یونایتد گفتند هیچ راهی برای فروش لیندلوف وجود ندارد و ویکتور یکی از بهترین بازیکنان ما است."

دیدگاه‌ها