کد خبر : 1640172 | 08 مهر 1398 ساعت 13:30 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

وین رونی حاضر نبود به سیتی ملحق شود

سرمربی سابق منچستریونایتد می‌گوید زمانی که او سکان هدایت این تیم را بدست گرفت وین رونی خواهان ترک یونایتد بوده ولی به هیچ وجه به انتقال به منچسترسیتی فکر نمی‌کرده.

وین رونی حاضر نبود به سیتی ملحق شود

به گزارش "ورزش سه"، دیوید مویس که بعد از بازنشسته شدن سر الکس فرگوسن، مربی افسانه‌ای منچستریونایتد به جای او به عنوان سرمربی شیاطین سرخ منصوب شد می‌گوید زمانی که او به اولدترافورد آمده وین رونی، اسطوره این تیم خواهان ترک یونایتد بوده و او مجبور شده با تلاش بسیار رونی را به ماندن در این تیم قانع کند. ولی مویس می‌گوید رونی به هیچ وجه حتی فکر پیوستن به منچسترسیتی را هم به سرش راه نمی‌داده.

 

1438853

 

دیوید مویس که پیش از انتقال به یونایتد به عنوان سرمربی اورتون عملکرد خیلی خوبی داشت نتوانست در اولدترافورد به عنوان جانشین سر الکس بزرگ عملکرد موفقی داشته باشد و در نهایت این تیم را ترک کرد.

 

مویس درباره وین رونی گفت:" وقتی من به منچستریونایتد ملحق شدم وین رونی می‌خواست تیم را ترک کند. من همان زمان که به باشگاه رفتم این را می‌دانستم که او به دنبال پیوستن به باشگاه دیگری است. ولی من در آن زمان او را هر طور شده می‌خواستم و در برنامه‌هایم به او احتیاج داشتم".

 

سرمربی سابق یونایتد در ادامه گفت:" فکر می‌کردم اگر بتوانم رونی را در تیمم داشته باشم به من کمک خواهد کرد و در واقع همین طور هم شد. او واقعا عالی بود".

 

1438854

 

مویس در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" ولی رونی به هیچ وجه حاضر نبود به تیم دیگر شهر منچستر یعنی سیتی برود. او واقعا یونایتدی است و نمی‌خواست برای عوض کردن تیمش راهی رقیب همشهری بشود".

 

دیدگاه‌ها