کد خبر : 1640203 | 08 مهر 1398 ساعت 14:54 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

سودوکوی زیزو

زیدان و دغدغه جدید در خط میانی رئال

با رهایی لوکا مودریچ و ایسکو از بند مصدومیت حالا رقابت بین هافبک های رئال مادرید برای حضور در ترکیب اصلی بسیار جذاب شده است.

زیدان و دغدغه جدید در خط میانی رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید طی هفته های اخیر با مصدومان زیادی مواجه بوده است. موضوعی که کار را برای زین الدین زیدان برای انتخاب ترکیب اصلی دشوار کرده بود. بیشترین خلا رئال مادرید در هفته های گذشته در خط هافبک بوده است. جایی که با مصدومیت مودریچ و ایسکو عموما خامس رودریگز یا فدریکو والورده در کنار کاسمیرو و تونی کروس به بازی گرفته شدند.

 

 

1438882

 


حالا اما با پایان یافتن مصدومیت مودریچ و ایسکو آن ها نیز مشکلی برای حضور در ترکیب لوس بلانکوس نخواهند داشت.
در همین رابطه نشریه آاس در گزارشی به دردسر شیرین زیدان برای چینش خط هافبک خود در بازی های بعدی اشاره کرده است. آاس مدعی شده که حضور تونی کروس و کاسمیرو به عنوان دو مهره بی جانشین تیم زیدان، در ترکیب رئال قطعی به نظر می رسد و در این بین خامس، مودریچ و ایسکو باید برای حضور در ترکیب اصلی با هم رقابت کنند.


مودریچ همواره طی سال های اخیر یکی از مهره های مورد توجه زیدان بوده است و یکی از دلایل موفقیت های فصول اخیر رئال محسوب می شود اما او حالا کمی پا به سن گذاشته و به استراحت بیشتری در طول فصل نیاز دارد اما با این وجود به نظر می رسد او انتخاب اول زیدان برای بازی های مهم این فصل رئال باشد.

 

 

1384271

 


ایسکو هم که مدتی است از فرم فوق العاده خود فاصله گرفته در فصول گذشته یکی از هافبک های مورد علاقه زیدان بوده است. تا جایی که زیدان در مقطعی مانع جدایی او از رئال شد.


در سمت دیگر خامس رودریگز کلمبیایی که پس از کش و قوس های فراوان در جمع کهکشانی ها ماندگار شد حالا مورد توجه سرمربی این تیم قرار گرفته و زیدان در چند مصاحبه اعلام کرده روی او برای فصل جدید حساب ویژه ای باز می کند.
این در حالی است که فدریکو والورده نیز یکی دیگر از مهره های خط هافبک رئال محسوب می شود. او در کمال تعجب در دربی مادرید در ترکیب اصلی رئال به کار گرفته شد تا نشان دهد او نیز مدعی حضور در ترکیب اصلی رئال است.
رئال مادرید در چهارچوب رقابت های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف کلوب بروژ خواهد رفت.

دیدگاه‌ها