کد خبر : 1640211 | 08 مهر 1398 ساعت 15:30 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با بروژ

زیدان: هازارد؟ 3 ماه طول کشید در یوونتوس جا بیفتم

زین الدین زیدان اطمینان دارد که روزهای خوب هازارد با پیراهن رئال از راه خواهند رسید و این را به هواداران وعده داد.

زیدان: هازارد؟ 3 ماه طول کشید در یوونتوس جا بیفتم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که پس از شکست سنگین از پی اس جی در هفته اول لیگ قهرمانان توانسته در لالیگا نتایج خوبی به دست بیاورد و به صدر جدول برسد، فردا در برنابئو میزبان کلاب بروژ بلژیک خواهد بود. رئال نیاز مبرم به کسب سه امتیاز این بازی دارد.

 

زین الدین زیدان در نشست خبری این بازی گفت:« می دانیم که چه کاری باید انجام دهیم. در لیگ قهرمانان شروع خوبی نداشته ایم و باید هر سه امتیاز بازی با بروژ را کسب کنیم. برای این مهم به حمایت هواداران نیاز داریم. باید اتحاد و انسجام خودمان را در زمین نشان دهیم. بدون توپ یا با توپ باید اقتدارمان را حفظ کنیم. باید خلق موقعیت کنیم و به گل برسیم. در حال حاضر از شرایط تیم کاملا راضی ام. بازی با بروژ یک بازی بسیار بسیار مهم برای ماست.»

 

 

1438900

 

 

رئال یک تیم دفاعی:« فوتبال مدرن یعنی انتقال درست توپ در زمین. وقتی توپ در اختیار شماست، باید به حریف ضربه بزنید و با کیفیتی که داریم، باید در حمله فعال تر از چند هفته اخیر باشیم. پیروزی بر بروژ تنها چیزی است که در حال حاضر به آن فکر می کنم.»

 

انتقادات از هازارد:« توصیه ای برای او ندارم. نیاز نیست به او بگویم که چگونه باید باشد. او بازیکن مهمی است و انتظارات بیشتری هم از او می رود ولی باید در مورد او آسوده خاطر بود. من به شخصه نگران هازارد نیستم و قول می دهم اینجا در رئال بازی های فوق العاده ای از او خواهیم دید. او بازیکن بسیار خوبی است و اگر فردا درخشش خود را شروع کند چه بهتر.

مثالی برای شما می زنم. من وقتی به یوونتوس پیوستم، سه ماه طول کشید تا خودم را با شرایط فوتبال ایتالیا وفق دهم ولی می دانستم که با گذشت زمان، در یووه خواهم درخشید. شروع من هم خوب نبود و می دانم که هازارد شروع به درخشش خواهد کرد و بازیکن بسیار مهمی برای ما می شود. او اصلا مصدوم نیست و در بهترین شرایط بدنی هم قرار دارد.»

 

 

1435053

 

 

بازگشت راموس به لیگ قهرمانان و بی جانشینی او:« راموس بی جانشین نیست و بازیکن دیگری می تواند به جای او بازی کند اما سرخیو کاپیتان و رهبر تیم است و هرگز او را دور از ترکیب نمی خواهم. هرچند برخی مواقع او هم به استراحت نیاز دارد.»

 

دوران پسارونالدو:« نیاز نیست خدمات رونالدو به رئال را یادآوری کنم. باید خودمان را با داشته های فعلی منطبق کنیم و می خواهیم به همان موفقیت های قبلی دست یابیم.؛چون این در "دی اِن اِی" رئال است. برای من مهم این است بازیکن در زمین همه توانش را بگذارد. می دانم که همیشه نمی توان برنده شد ولی تلاش بازیکنان، بسیار حائز اهمیت است.»

 

دیدگاه‌ها