کد خبر : 1640308 | 08 مهر 1398 ساعت 21:13 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع بارسلونا نیز حامی جریان منتقد مدیریت شد

کلمنت لانگله، مدافع فرانسوی بارسلونا نیز به صف منتقدان اردوهای پیش فصل این تیم پیوست.

مدافع بارسلونا نیز حامی جریان منتقد مدیریت شد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد رویارویی بین رختکن و مدیریت بارسلونا در ماه‌های اخیر شدت بیشتری یافته و بعد از انتقادهای برخی بازیکنان مانند جرارد پیکه از اردوهای طولانی پیش فصل، حالا کلمنت لانگله نیز معتقد است برگزاری این اردوها با طی مسافت‌های طولانی کمکی در طول فصل به آنها نمی‌کند.

 

کلمنت لانگله به رادیو کاتالونیا گفت: "اردوی پیش فصل برای بازیکنان بارسلونا آسان نبود و همه این را می‌دانستند. ما مسافرت‌هایی با مسافت‌های طولانی به برخی از نقاط دنیا با فواصل زیاد انجام دادیم.

 

1431232

 

البته ما تنها باشگاهی نیستیم که این نوع اردوهای آماده‌سازی را در پیش فصل سپری می‌کند. ما به ژاپن و ایالات متحده رفتیم که دو کشور کاملا متفاوت هستند. شاید این اردوها به ما کمکی نکرده باشد، اما ما باید در زمین بتوانیم این مشکلات را حل کنیم زیرا گزینه دیگری وجود ندارد."

 

کلمنت لانگله در مورد دیدار فردا شب مقابل اینتر گفت: "لیگ قهرمانان اروپا همیشه آزمایش خوبی است. اینتر فصل خیلی خوبی را پشت سر می‌گذارد و ما متوجه خواهیم شد که در کجای کار قرار داریم. این بازی در مرحله گروهی است و بعد از بازی اول مقابل دورتموند ما احساس کردیم می‌توانستیم عملکرد بهتری ارائه دهیم، بنابراین رویارویی با اینتر مهم است."

دیدگاه‌ها