کد خبر : 1640312 | 08 مهر 1398 ساعت 21:20 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال شماره 2 در ورزشگاه انقلاب کرج!

محمد نصرتی پس از باز شدن دروازه گل ریحان البرز در دقایق ابتدایی وقت‌های اضافه، اعتراض به داور را آغاز کرد و با اخراج او غائله خاتمه یافت.

جنجال شماره 2 در ورزشگاه انقلاب کرج!

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه فرشید اسماعیلی در درگیری با بازیکن گل ریحان البرز موفق‌تر عمل کرد و از اشتباه او نزدیک خط طولی استفاده کرد، اعتراض‌های محمد نصرتی شروع شد.


محمد نصرتی که در چند متری صحنه بود، معتقد بود، بازیکن استقلال روی مدافع تیمش مرتکب خطا شده و داور می‌بایستی، پیش از باز شدن دروازه حجت صدقی روی پاس اسماعیلی و ضربه آقایی، در سوتش به نشانه خطای شماره 8 استقلال می‌دمید.

 

1439003


با تمام این‌ها، داور مسابقه سیدمهدی سیدعلی داور مسابقه اعتقادی به خطا نداشت و مرور تصاویر تلویزیونی نیز بر درستی تصمیم او صحه می‌گذاشت. با این وجود، اعتراض محمد نصرتی ملی‌پوش سابق فوتبال ایران و سرمربی فعلی گل ریحان البرز در کنار خط ادامه داشت و در نهایت داور مسابقه پس از ادامه درگیری‌ها و توقف چند دقیقه‌ایی بازی، تصمیم به اخراج او از کنار زمین گرفت.


گفتنی است دیدار استقلال و گل ریحان در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی به دلیل قطع برق، نزدیک به 30 دقیقه متوقف بود و در واقع اخراج نصرتی را می‌توان دومین اتفاق ویژه این بازی به شمار آورد، که هر دو اتفاق سبب طولانی‌تر شدن زمان برگزاری بازی شده است.

 

1439002

 

عکس : حامد عراقی

دیدگاه‌ها