کد خبر : 1640504 | 09 مهر 1398 ساعت 15:25 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاف حیاتی با بروژ

رئال مادرید بر علیه یک کابوس 38 ساله

از آخرین باری که رئال مادرید در سه بازی متوالی لیگ قهرمانان شکست خورده، 38 سال می‌گذرد.

رئال مادرید بر علیه یک کابوس 38 ساله

 به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید فصل گذشته روزهای کابوس‌واری را سپری کرد. آنها علاوه بر لالیگا در لیگ قهرمانان نیز ناکام بودند و پس از سه قهرمانی پیاپی در این رقابت‌ها، سال گذشته در یک هشتم نهایی مقابل آژاکس 1-4 شکست خورده و حذف شدند. رئال طی یک سال اخیر آمار بدی در بازی‌های خانگی خود در لیگ قهرمانان داشته است. 


کهکشانی‌ها آخرین بار در دور گروهی فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 23 فوریه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل ویکتوریا پلژن با نتیجه دو بر یک و با گل‌های کریم بنزما و مارسلو به پیروزی رسیدند. اتفاقی که حالا 344 روز از آن گذشته است.

 

 

1438474

 


آخرین بازی رئال در لیگ قهرمانان و در سانتیاگو برنابئو به جدال با آژاکس در بازی برگشت دور یک هشتم نهایی فصل قبل بر می‌گردد. جایی که شاگردان سولاری با نتیجه چهار بر یک از حریف خود شکست خوردند. رئال فصل قبل در دور گروهی بازی خانگی خود برابر زسکا را نیز با سه گل واگذار کرد.

21 آوریل 2018 نیز رئال مادرید در برنابئو 1-3 مغلوب یوونتوس شد با این حال توانست راهی نیمه نهایی شود. جالب اینکه رئال بین سال‌های 2011 تا روز بازی با یوونتوس تنها در یک بازی خانگی لیگ قهرمانان(برابر شالکه 3-4) مغلوب شده بود اما در یک سال و نیم اخیر سه بار در بازی‌های خانگی لیگ قهرمانان شکست را تجربه کرده است تا آن ترس معروف از رئال در برنابئو کمرنگ شود.

رئال همچنین از سال 1981 یعنی 38 سال پیش تا به امروز هرگز در سه بازی متوالی لیگ قهرمانان شکست نخورده است. پس از باخت به آژاکس و پی اس جی، امشب بروژ بلژیک قصد سورپرایز کردن کهکشانی‌ها را دارد. اتفاقی که دشوار بتوان تصورش را کرد.

 

 

1435526

 

دیدگاه‌ها