کد خبر : 1640592 | 09 مهر 1398 ساعت 23:02 | 58.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر رئال: آرئولا ما را نجات داد

رئال مادرید در دیداری که دو نیمه متفاوت داشت برابر بروژ 2-2 متوقف شد. یکی از نکات قابل توجه، تعویض تیبو کروتوا بین دو نیمه از سوی زیدان بود.

مدیر رئال: آرئولا ما را نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در هفته دوم لیگ قهرمانان ابتدا یک نیمه دو گل از بروژ عقب افتاد ولی در نیمه دوم توانست با گل های راموس و کاسیمیرو کار را به تساوی بکشاند. کورتوا که در نیمه اول بارها با سوت های اعتراضی رئالی ها مواجه شد، بین دو نیمه جای خود را به آلفونس آرئولا داد.

 

 

1439383

 

 

امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات رئال در پایان بازی گفت:« هم نتیجه و هم شکل بازی ما غیر قابل انتظار بود. به بدترین شکل بازی را شروع کردیم ولی در نیمه دوم تیمی شجاع بودیم و توانستیم با کنترل توپ و میدان و موقعیت های زیادی که خلق کردیم، کار را به تساوی بکشانیم. گل دوم بروژ روی اشتباه ما و اتفاقی بود و همین کار را دشوارتر هم کرد. بیست دقیقه ابتدایی نیمه دوم در زمین بروژ بودیم و به گل اول رسیدیم و در ادامه کاسیمیرو توانست کار را مساوی کند. سه امتیاز را می خواستیم و اصلا خوشحال نیستیم. حالا بازی با گالاتاسرای مرگ و زندگی است و باید در آن پیروز شویم.»

 

تعویض های بین دو نیمه:« کورتوا به دلیل مشکل گوارشی و ناچو به دلیل مشکل زانو تعویض شدند. معتقدم هر دو تعویض به ما برای بازگشت کمک کرد. آرئولا وقتی 0-2 عقب بودیم، توانست یک موقعیت تک به تک را بگیرد و ناجی ما شد. او ما را در بازی نگاه داشت. آرئولا در آن صحنه صادقانه بگویم، عالی کار کرد.»

 

 

1439381

 

 

دیدگاه‌ها