کد خبر : 1640704 | 10 مهر 1398 ساعت 12:26 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

لشگرکشی ژنرال های سابق تراکتور به تبریز!

پارس جنوبی جم در شرایطی مقابل تراکتور قرار می گیرد که تعداد زیادی از مربیان و بازیکنان این تیم سوابق زیادی در تیم تبریزی دارند.

به گزارش "ورزش‌سه"، در یکی از دیدارهای حساس هفته ششم لیگ برتر تراکتور پذیرای پارس جنوبی جم خواهد بود. این مسابقه با توجه به جایگاه تراکتور در کورس قهرمانی و تراکتوری های سابقی که در پارس جنوبی حضور دارند، اهمیت ویژه ای دارد و می تواند حساسیت زیادی داشته باشد.


سرمربی پارس جنوبی فراز کمالوندی است که 3 سال هدایت تراکتور را برعهده داشته و توانسته این تیم را هم به لیگ برتر بیاورد. کمالوند که محبوبیت زیادی نزد هواداران تراکتور دارد، در تیم پارس جنوبی تعداد زیادی از تراکتوری های سابق را هم دور هم جمع کرده است.

 

1439575


مرتضی اسدی کاپیتان سابق تراکتوری ها که سوابق زیادی در فوتبال دارد، حالا دستیار اول کمالوند در پارس جنوبی است و همراه این تیم مقابل تراکتور قرار می گیرد. همچنین امیر محبی مهاجم سابق تراکتور و نادرباقری مربی دروازه بان های سابق این تیم هم به عنوان مربی در کادرفنی پارس جنوبی حضور دارند.

 

1439576


در ترکیب بازیکنان پارس نیز 4 بازیکن باتجربه هستند که سابق حضور در تراکتور را دارند. سرآمد این بازیکنان محمد ابراهیمی است که با سالها درخشش در ترکیب تراکتور به بازوبند کاپیتانی این تیم هم رسید و بازیکنی محبوب نزد پرشورها است. او به واسطه دوران خوبش در تراکتور لقب F14 را نیز از آنها گرفت و حالا یکی از ستاره های پارس جنوبی است. همچنین محمد نوری، شهرام گودرزی و علی عبدالله زاده نیز از جمع بازیکنان پارس جنوبی سابقه بازی در تراکتور را دارند.

 

1439577


بی تردید حضور این تعداد تراکتوری سابق در پارس جنوبی که هرکدام در دوران بازی برای تیم تبریزی مهره های ارزشمندی بودند، انگیزه تیم زردپوش جنوب را برای مسابقه روز جمعه بالا می برد و می تواند این مسابقه را به یکی از حساس ترین بازی های هفته ششم تبدیل کند.

دیدگاه‌ها