کد خبر : 1640748 | 10 مهر 1398 ساعت 15:17 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

مهار ناپذیر مثل روبرت لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، در بازی دیشب مقابل تاتنهام دو گل به ثمر رساند تا روند فوق العاده اش در هفته های اخیر ادامه دار باشد.

مهار ناپذیر مثل روبرت لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب موفق شد با نتیجه عجیب 7-2 تاتنهام را در لندن شکست دهد. این پیروزی در حالی برای بایرن به دست آمد که در این بازی سرژ گنبری چهار بار، روبرت لواندوفسکی دو بار و جاشوا کیمیچ یک بار برای بایرن گلزنی کردند.


اما نکته ای که طی هفته های اخیر برای هواداران بایرن تبدیل به یک عادت شده، دیدن رابرت لواندوفسکی در لیست گلزنان این تیم در هر بازی است.


لواندوفسکی در فصل جدید در مجموع 9 بازی برای بایرن انجام داده است و در این تعداد بازی رکورد فوق العاده 14 گل زده را از خود به ثبت رسانده است. او همچنین تا به اینجا میانگین بیش از یک گل زده در هر بازی را از خود به جای گذاشته است. به عبارتی دیگر این مهاجم لهستانی به طور میانگین در هر 55 دقیقه یک گل را برای یاران نیکو کواچ به ثمر رسانده است.


لواندوفسکی با گلزنی در بازی دیشب مقابل تاتنهام پنجاه و ششمین گل خود در تاریخ لیگ قهرمانان را به ثمر رساند و به تعداد گل های رود فن نیستلروی در این رقابت ها رسید. او همچنین با میانگین 0.68 گل زده در هر بازی بالاتر از بازیکنانی مثل کریم بنزما و رائول گونزالس از این حیث قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها