کد خبر : 1640781 | 10 مهر 1398 ساعت 17:28 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه ای که مدافع تاتنهام از اخراج شدن گریخت(عکس)

سرژ اوریر، مدافع ساحل عاجی تاتنهام،دیشب در بازی بین دو تیم تاتنهام و بایرن مونیخ مرتکب یک خطای بد روی داوید آلابا شد. خطایی که اگر از چشم داور دور نمی ماند باعث اخراج این بازیکن می شد.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی بین دو تیم تاتنهام و بایرن مونیخ که با شکست 7-2  تیم لندنی همراه بود، سرژ اوریر،مدافع ساحل عاجی تاتنهام، در نیمه اول مرتکب یک خطای بسیار خطرناک روی داوید آلابا شد. در این صحنه و در حالی که آلابا تکل بلندی برای گرفتن توپ زده بود، اوریر هم زمان با او به هوا پرید. اوریر در هنگام فرود با هر دو پا روی زانوی آلابا آمد. برخوردی که باعث شد مدافع سوئیسی بایرن چند دقیقه ای را در بیرون زمین مشغول مداوا شود. اگر چه آلابا تا پایان نیمه اول در زمین باقی ماند اما نتوانست در نیمه دوم هم به بازی ادامه دهد و در بین دو نیمه جای خود را به تیاگو داد.


این صحنه اما به دلایلی بسیار عجیب بود. کلمنت تورپین،داور فرانسوی این دیدار، با وجود اعتراض فراوان بازیکنان و کادر فنی بایرن، ترجیح داد از وی ای آر استفاده نکند و بازی را ادامه دهد.

 

1439654

 

1439655

 

1439653


اتفاقی که پس از بازی با واکنش شدید کاربران در توئیتر همراه بود که در این جا بعضی از آن ها را می خوانیم:
"اوریر یک روانی است. من او را دوست دارم!"


"داور باید به خاطر عدم استفاده از وی ای آر مورد بازخواست قرار گیرد.اگر وی ای آر نخواهد با این صحنه ها برخورد کند، پس وظیفه اش چیست؟"
"چگونه اوریر در زمین ماند؟"

دیدگاه‌ها