کد خبر : 1640914 | 11 مهر 1398 ساعت 12:19 | 45K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره اسپانیایی رئال؛ مغضوب هواداران، محبوب مربیان

لوکاس واسکز، بازیکن اسپانیایی رئال مادرید، در بازی مقابل کلوب بروژ عملکردی ضعیف داشت تا جایی که پس از تعویض او، هواداران رئال با زدن سوت نسبت به عملکردش واکنش نشان دادند.

ستاره اسپانیایی رئال؛ مغضوب هواداران، محبوب مربیان

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس واسکز، بازیکن ۲۸ ساله رئال مادرید، نتوانسته طی هفته های اخیر عملکرد قابل قبولی در ترکیب تیم زیدان داشته باشد. در اسپانیا اما عقاید متفاوتی نسبت به او وجود دارد. او با حضور در ترکیب اصلی رئال در بازی با کلوب بروژ، نشان داد که یک بازیکن مهم برای زین الدین زیدان محسوب می شود. او هنگامی که در ترکیب اصلی هم قرار نمی گیرد، عموما به عنوان تعویض اول سرمربی فرانسوی وارد زمین می شود.

 

1439859


اما بسیاری از کارشناسان و هواداران معتقدند حضور او در ترکیب اصلی، امری غیر قابل درک است. عملکرد او همواره مورد انتقاد قرار می گیرد و توانایی های او حالا زیر سوال رفته است.


اگر لوکاس فقط توسط زیدان به کار گرفته می شد می توانستیم بگوییم که او بازیکن مورد علاقه مربی فرانسوی است و اوست که فقط واسکز را به بقیه ترجیح می دهد اما پیش از زیدان هم مربیانی مثل لوپتگی و سولاری نیز نشان دادند که به سبک بازی واسکز علاقه دارند. پس این قطعا یک موضوع تصادفی و سلیقه ای نیست.


خود لوکاس اما به خوبی از خود مراقبت می کند و یک بازیکن کاملا حرفه ای است. او همچنین با سایر بازیکنان تیم رابطه فوق العاده ای دارد. دیدگاه باشگاه نیز همیشه نسبت به او مشخص بوده است اما با این وجود نارضایتی ها از این اسپانیایی هر روز بیشتر می شود.


هربار که واسکز به جای یکی از خریدهای جدید رئال در زمین حاضر می شود، سوالات زیادی در ذهن همگان پیش می آید. سوالاتی مثل "چرا وینیسیوس و رودریگو نیستند؟ کوبو و اودگارد چطور؟"


لوکاس با وجود این انتقاد ها این فصل هم در رئال مادرید ماندگار شده است بدون این که چیزی تغییر کند.


مواضع در مورد لوکاس واسکز مشخص است. کسانی که از او حمایت می کنند، هنوز در کنارش حضور دارند و کسانی که منتقد او هستند، به هیچ وجه تغییر موضع نمی دهند.

 

دیدگاه‌ها