کد خبر : 1640925 | 11 مهر 1398 ساعت 13:43 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

ناقوس تیم امید؛ همه در انتظار نتیجه نهایی

مجیدی یا استیلی؟ کدام یک المپیکی باقی می‌ماند؟

جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته در محل اکادمی تیم های ملی برگزار شد و حالا همه در انتظار تعیین تکلیف سرمربیگری تیم امید هستند.

مجیدی یا استیلی؟ کدام یک المپیکی باقی می‌ماند؟

به گزارش ورزش سه، امیدها که پروژه صعود به المپیک را از یک و نیم سال پیش و با حضور زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی تیم آغاز کردند، در سال جدید شمسی با پایان همکاری این سرمربی اهل کرواسی، مدتی را بدون سرمربی سپری کردند تا فرهاد مجیدی با نظر حمید استیلی به عنوان سکان دار جدید تیم المپیک انتخاب شد.

 

در زمان انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی، او به تازگی ماموریت خود در استقلال را به پایان رسانده بود و باتوجه به این تجربه، گزینه مناسبی برای هدایت جوان های فوتبال ایران به شمار می‌آمد. با این حال با شروع اردوها اختلافاتی بین استیلی و مجیدی بروز کرده و هریک نظر متفاوتی نسبت به حیطه کاری خود دارند.

 

از طرفی حمید استیلی به عنوان سرپرست و مدیر فنی خود را محق در امور فنی میداند و از طرفی دیگر فرهاد مجیدی عقیده دارد به عنوان سرمربی تصمیم اول و آخر را خودش بگیرد. در جلسه روز گذشته کمیته فنی صحبت های مفصلی در این باره شده و ظاهراً استعلام هایی نیز از بازیکنان تیم امید گرفته شده و نظر آن ها نیز در این مورد گرفته شده که البته در نوع خود عجیب است.

 

در نهایت کمیته فنی در این باره به یک نظر نهایی رسیده و این نظر به مهدی تاج ابلاغ شده و او باید در این زمینه تصمیم نهایی را بگیرد. در جلسه روز گذشته فرهاد مجیدی به دلایلی حضور پیدا نکرده و احتمالا خود در این باره توضیح خواهد داد که چرا باوجود تماس ها در جلسه کمیته فنی حضور پیدا نکرده است.

 

اردوی بعدی امیدها از روز یکشنبه با دعوت از نفرات جدید اغاز می‌شود و باید دید در این اردو چه کسی به عنوان سرمربی بازیکنان را هدایت خواهد کرد؛ حمید استیلی یا فرهاد مجیدی؟

 

از آنجایی که انتخاب بین هر یک از این دو، تبعات خاصی را برای فدراسیون فوتبال به همراه خواهد داشت و ازآنجایی که ظاهراً با تشدید اختلافات، هیچ راهی برای ادامه همکاری این تیم دو نفره در رأس تیم امید موجود نیست، مهدی تاج به انتخاب نهایی از بین این دو چهره خبرساز و نامدار فوتبال ایران برسد.

دیدگاه‌ها