کد خبر : 1640944 | 11 مهر 1398 ساعت 15:15 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

فان دِبیک:

در آژاکس می مانم و رئال هم این را می داند

دانی فان دبیک ستاره خط میانی آژاکس که تابستان سخت مورد توجه رئال قرار داشت، تصمیم دارد تا پایان فصل در هلند به فوتبالش ادامه دهد.

در آژاکس می مانم و رئال هم این را می داند

به گزارش "ورزش سه"، دانی فان دبیک مثل فصل گذشته به درخشش در آژاکس ادامه می دهد و شب گذشته در برتری 3-0 برابر والنسیا زننده یکی از گل های تیمش بود. فان دبیک گزینه جدی نقل و انتقالاتی رئال بود ولی در نهایت تصمیم بر این شد که جذب او یک سال به تعویق بیفتد. در واقع زیدان تمایلی نداشت تا فن دبیک را امسال در اختیار داشته باشد.

امروز نشریه مارکا خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه رئال قصد دارد در زمستان یک هافبک جدید را به خدمت بگیرد و برای این مهم، کریستین اریکسن و فان دبیک بیشترین شانس را دارند.

 

 

1439891

 

 

فان دبیک در مورد احتمال جدایی از آژاکس در انتقالات زمستانی به "Voetbal International" گفت:« نمی خواهم در تعطیلات زمستانی تیمم را ترک کنم و تا پایان فصل برای آژاکس بازی خواهم کرد. این باعث می شود تا به دور از استرس به فوتبالم بپردازم اما در انتقالات تابستانی شرایط متفاوت خواهد بود. ببینیم چه می شود.»

 

فان دبیک ادامه دادرئال این را می داند؟ بله، همه این موضوع را می دانند که فصل را در آژاکس تمام خواهم کرد. شاید بعدها در انتقالات زمستانی باشگاهم را عوض کنم ولی نه امسال. فصل را با هدف قهرمانی با آژاکس شروع کردم و نمی خواهم در نیمه راه آنها را تنها بگذارم. اخبار و شایعات در مورد خودم را به ندرت می خوانم. هنوز جوانم و طبیعی است که شایعات موجود روی من تاثیر بگذارند ولی با گذشت زمان به بلوغی خواهم رسید که دیگر این شایعات تاثیر منفی روی من نگذارند. حرف های زیادی زده می شود اما هدفم چیزی جز رسیدن به موفقیت با آژاکس نیست.»

 

دیدگاه‌ها