کد خبر : 1641086 | 12 مهر 1398 ساعت 13:35 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی نیوکاسل: یونایتد دیگر تیم ترسناکی نیست

استیو بروس، سرمربی نیوکاسل و کاپیتان سابق منچستریونایتد در آستانه دیدار تیمش با شیاطین سرخ می‌گوید یونایتد دیگر تیمی نیست که رقبایش را بترساند.

سرمربی نیوکاسل: یونایتد دیگر تیم ترسناکی نیست

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه منچستریونایتد بعد از ناکامی‌های اخیر این تیم در فصل جدید و به خصوص بعد از نمایش‌ ناامیدکننده دیروزش مقابل آلکمار در لیگ اروپا که به تساوی 0-0 انجامید، در بازی بعدی خود روز یکشنبه در لیگ برتر به مصاف نیوکاسل می‌رود، سرمربی نیوکاسل که خود سابقا کاپیتان شیاطین سرخ بوده می‌گوید از بازی با این تیم نگران نیست چرا که یونایتد دیگر تیمی نیست که رقبایش را بترساند.

 

1342033

 

استیو بروس در آستانه دیدار روز یکشنبه تیمش با منچستریونایتد که در خانه نیوکاسل برگزار خواهد شد گفت منچستریونایتد این روزها مشکلات زیادی دارد. بروس در ادامه گفت:" به صراحت باید بگویم که یونایتد دیگر تیمی نیست که حریفانش را بترساند".

 

سولسشر هم در پایان دیدار تیمش با آلکمار در لیگ اروپا در گفتگو با خبرنگاران گفته بود منچستریونایتد امروز، یونایتد دهه 90 نیست و منتقدین باید به او و بازیکنانش زمان بدهند.

 

1437711

 

سولسشر در این گفتگو با خبرنگاران گفت:" باشگاه‌هایی با قدمت و اعتبار ما که اینطور به بازیکنان جوان میدان بدهند خیلی کم هستند. ما به بازیکنان جوان فرصت می‌دهیم تا خودشان را نشان بدهند و من شک ندارم همین بازیکنها در آینده بخشی از تیم موفق یونایتد خواهند شد".

 

دیدگاه‌ها