کد خبر : 1641088 | 12 مهر 1398 ساعت 13:50 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

کیه‌ران تیرنی

لیاقت آرسنال چمپیونزلیگ است نه لیگ اروپا

کیه‌ران تیرنی، ستاره اسکاتلندی آرسنال می‌گوید آرسنال باشگاه بزرگی است و لیاقتش حضور در لیگ قهرمانان اروپا و بازی کردن در این رقابتها است.

لیاقت آرسنال چمپیونزلیگ است نه لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، کیه‌ران تیرنی، دفاع چپ اسکاتلندی آرسنال می‌گوید جایگاه واقعی آرسنال حضور در لیگ قهرمانان اروپا و نه لیگ اروپا است. این ستاره اسکاتلندی می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش در آرسنال از هر چه در توان‌شان باشد برای رساندن توپچی‌ها به این جایگاه استفاده خواهند کرد.

 

1440066

 

این در حالی است که آرسنال چهار سال است نتوانسته در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد. توپچی‌ها هم امسال در لیگ اروپا حضور دارند چرا که فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس مقامی بهتر از پنجمی بدست نیاوردند. با اینکه آرسنال فصل گذشته به فینال لیگ اروپا رسید و در مقابل چلسی شکست خورد و از رسیدن به قهرمانی بازماند ولی توپچی‌ها مایل به حضور در چمپیونزلیگ هستند.

 

کیه‌ران تیرنی بعد از پیروزی 4-0 آرسنال مقابل استاندارد لیژ در لیگ اروپا به خبرنگاران گفت:" آرسنال باشگاه خیلی بزرگی است و لیاقتش حضور در لیگ قهرمانان اروپا است. ما جاه‌طلبی‌ باشگاه و هوادارانش را می‌شناسیم و امیدواریم همه دست در دست هم بتوانیم به اهداف‌مان برسیم. ما قابلیت و توان رسیدن به آن سطح را داریم".

 

ستاره اسکاتلندی آرسنال در ادامه گفت:" من هر روز تمام تلاشم را می‌کنم و با سختکوشی برای موفقیت در آرسنال تمرین می‌کنم. سرمربی تیم به من اعتماد دارد و من هم از تمام توانم برای موفقیت تیم انرژی می‌گذارم".

 

دیدگاه‌ها