کد خبر : 1641103 | 12 مهر 1398 ساعت 15:09 | 60.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای اولین برد فصل و با تغییرات زیاد؛

ترکیب استقلال برابر گل‌گهر مشخص شد

استراماچونی یازده بازیکن اصلی خود برای دیدار در هفته ششم لیگ برتر را معرفی کرد.

ترکیب استقلال برابر گل‌گهر مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال این تیم در هفته ششم لیگ برتر با ترکیب سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، میلیچ، مسعود ریگی، علی کریمی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و مهدی قائدی برابر حریف خود مسابقه را آغاز می کند.

 

حسین حسینی در این دیدار مطابق هفته های گذشته دروازه بان اول استقلال است و تلاش می کند تا در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی اولین کلین شیت فصل خود را برابر تیم تازه لیگ برتری شده گل گهر سیرجان ثبت کند که البته با توجه به تغییرات زیاد در خط دفاعی استقلال و تغییر ساختار این تیم کار سختی پیش رو خواهد داشت.
در خط دفاعی استقلال به بازی با 4 دفاع بازگشت و به این ترتیب روزبه چشمی و محمد دانشگر در مرکز حضور دارند تا غفوری و میلیچ در کناره ها حاضر شوند. در خط میانی استقلال مسعود ریگی، علی کریمی و آرش رضاوند را در اختیار داشت و فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان بال های تیم استراماچونی در دیدار هفته ششم برابر گل گهر سیرجان هستند.

 


در خط حمله استقلال تنها مهدی قائدی را دارد و با تصمیم استراماچونی تبریزی و سجاد آقایی از روی نیمکت بازی را آغاز می کنند تا به این ترتیب خط حمله استقلال نیز در این دیدار تغییراتی داشته باشد تا با تکیه بر این تغییرات به اولین برد فصل خود برسد.

 


ترکیب استقلال  در این دیدار به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، محمد دانشگر، میلیچ، علی کریمی،فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، مسعود ریگی و آرش رضاوند.

دیدگاه‌ها