کد خبر : 1641120 | 12 مهر 1398 ساعت 16:01 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ مدافعان در جدال نفت – سایپا

دو مدافع از جمع شاگردان صادقی و اسکوچیچ با انگیزه‌های شخصی در این دیدار حاضر خواهند شد.

جنگ مدافعان در جدال نفت – سایپا

به گزارش "ورزش سه"، سایپا بعد از شکست طی دو هفته اخیر، با انگیزه‌ای که بعد از پیروزی برابر داماش گرفته، خود را مهیای دیدار خارج از خانه مقابل صنعت نفت آبادان می‌کند. این در حالیست که نفت آبادان طی دو دیدار اخیر خود در لیگ و جام حذفی به پیروزی رسیده و اکنون نیز به دنبال سود بردن از امتیاز میزبانی و دستیابی به پیروزی دیگری در این بازی خواهد بود.


عبدالله ناصری، مدافع راست فصل گذشته سایپا از انگیزه‌های فوق العاده‌ای در این بازی برخوردار است و بعد از نمایش درخشانی که طی دیدارهای اخیر از خود به جا گذاشته، اینبار به دنبال این خواهد بود تا توانایی خود را برابر تیم سابقش و ابراهیم صادقی نیز به نمایش بگذارد. این در حالیست که سایپا در این فصل سعید محمدی‌فر را در اختیار گرفته است و در سمت راست دفاعی‌اش به کار می‌گیرد. بازیکن سابق پارس جنوبی به دنبال این خواهد بود تا نشان دهد انتخاب ابراهیم صادقی بی جهت نبوده و باید با عملکردی درخشان شرایط مناسبی برای تیمش در این دیدار شکل دهد.


باید دید در این دیدار که می‌تواند تقابل مدافع راست سابق و گزینه مدنظر سایپا و ابراهیم صادقی باشد، در نهایت با چه عملکرد و نتیجه‌ای همراه خواهد بود.

دیدگاه‌ها