کد خبر : 1641130 | 12 مهر 1398 ساعت 16:23 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمی و فرصت ایده‌آل نمایش مقابل ویلموتس

مدافع جوان تراکتور به دنبال این خواهد بود تا در روزی که سرمربی تیم ملی در یادگار امام حضور دارد، توانایی‌اش را به نمایش بگذارد.

سلیمی و فرصت ایده‌آل نمایش مقابل ویلموتس

به گزارش "ورزش سه"، ایمان سلیمی در دومین فصل حضورش در تراکتور، به مهره تاثیرگذار این تیم در قلب دفاعی تبدیل شده و آنها اکنون با گذشت 5 هفته بدون دریافت گل، در یکی از بهترین موقعیت‌های چند فصل اخیر خود قرار دارند. سلیمی که بعد از درخشش در پارس جنوبی جم و در شرایطی که به دنبال حضور در فوتبال پرتغال بود، در نهایت با تراکتور به توافق دست یافته بود و فصل گذشته را با بالاترین شانس دستیابی به قهرمانی در نهایت در هفته‌های پایانی ناکام مانده بودند، اینبار با حضور رشید مظاهری به عنوان مهره قابل اعتماد خط دروازه، روزهای فوق العاده‌ای را پشت سر می‌گذارند.

 

امید این مدافع جوان در بازی امروز این خواهد بود که با حضور مارک ویلموتس در جایگاه ویژه استادیوم یادگار امام نظر سرمربی تیم ملی را جلب کند. او که در روزهای ابتدایی حضور مارک ویلموتس در اردوی تیم ملی حضور یافته بود، بعد از حضوری 90 دقیقه‌ای و ثابت در ترکیب تیم مدنظر او، اکنون امیدوار است در این فرصت فوق العاده در جدال با پارس جنوبی که تیم سابقش محسوب می‌شود، نظر کادرفنی تیم ملی را نیز جلب کند.

دیدگاه‌ها