کد خبر : 1641183 | 12 مهر 1398 ساعت 18:29 | 53.7K بازدید | 0 دیدگاه

کارشناس داوری با سعید مظفری زاده

گل استقلال خطا بود و پنالتی گل گهر درست

کارشناس داوری فوتبال ایران اعتقاد دارد داور در سه صحنه مشکوک دیدار استقلال و گل گهر، برای گل استقلال می‌توانست تصمیم به رد آن بگیرد.

گل استقلال خطا بود و پنالتی گل گهر درست

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به اولین برد خود در فصل نوزدهم لیگ برتر دست یافت و گل ریحان را با شکست در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی بدرقه کرد.


اکرامی، داور جوان دیدار امروز در استادیوم آزادی سه تصمیم تاثیرگذار در این بازی داشت که سعید مظفری زاده به آنها پرداخته است.


حسن اکرمی در دقیقه 10 در شرایطی که از صحنه پنالتی دور بود، تصمیم درستی برای گرفتن خطا داشت. بازیکن مدافع آبی به جای توپ پای مهاجم حریف را زد و پنالتی درست بود.

 

در دقیقه بایرامی در پشت محوطه جریمه سرنگون شد که داور اعلام خطا کرد اما تصاویر آهسته نشان می داد که مدافع استقلال شانه به شانه حریف حرکت کرد و خطایی انجام نداد و در این صحنه تصمیم داور پشت دروازه در عدم اعلام خطا درست بود و کار خوبی انجام شد که این تصمیم برگردانده شد. اگر می خواست اعلام خطا کند باید به خاطر سلب موقعیت آشکار گلزنی مدافع استقلال را از زمین اخراج می کرد و این تصمیم اشتباه می توانست در روند بازی تاثیرگذار باشد.

 

گل دوم استقلال در دقیقه 49 در حالیکه فراهانی در مرحله اول در مهار توپ ناکام بود و به دنبال سیو آن در ادامه بود، با تکل مرتضی تبریزی مواجه شد که داور می بایست مهاجم استقلال را با کارت زرد جریمه می کرد و گل استقلال نیز پذیرفته نمی شد.

 

دقیقه 90 خطای خشن روزبه چشمی روی بهنام برزای باید با یک کارت زرد برای این بازیکن همراه می‌شد.

دیدگاه‌ها