کد خبر : 1641187 | 12 مهر 1398 ساعت 18:39 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

به شاگردان تاکید کرده بودم تمرکز داشته باشید؛

فرکی: به قانون نانوشته فوتبال باختیم

حسین فرکی قانون نانوشته فوتبال را دلیل شکست شاگردانش مقابل نفت مسجد سلیمان دانست.

فرکی: به قانون نانوشته فوتبال باختیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی مربی تیم فوتبال پیکان که امروز تیمش دو بار از نفت مسجد سلیمان پیش افتاد ولی سه گل خورد و بازی را در دقیقه 93 واگذار کرد، گفت: فوتبال یک بار دیگر آن روی خودش را نشان داد. آن قانونی که می‌گوید: اگر نزنید می‌خورید، در مورد ما صدق کرد. از این شکست خیلی ناراحتیم. می‌توانستیم اولین شکست نفت را رقم بزنیم ولی این بازی شد اولین پیروزی نفت.


او ادامه داد: کاملا روی حریف شناخت داشتیم و به اهداف خودمان رسیدیم. دو بار جلو افتادیم و برای بار سوم هم می‌توانستیم گل بزنیم ولی از شرایط خوب خودمان استفاده نکردیم و همین موضوع سبب شد تا حریف از اشتباه ما استفاده کند و گل سوم را بزند و دیگر زمان برای جبران نبود.


فرکی بیان کرد: وقتی مساوی بودیم، هم فراز امامعلی می‌توانست گل بزند و هم شریفات. قانون نانوشته فوتبال می‌گوید اگر نزنید، می‌خوردید و ما امروز شکست خوردیم به خاطر عملکرد خودمان. سه گل خوردیم که دوتای آن از روی ضربه ایستگاهی بود و یک شوت از پشت محوطه جریمه ولی دو گل ما حساب شده و روی تاکتیک‌هایمان بود. می‌توانستیم ببریم ولی این اتفاق نیفتاد. به تیم نفت برای اولین پیروزی‌شان تبریک می‌گویم. به جرات می‌توانم بگویم که در 5 بازی گذشته، تیم نفت مقابل مدعیان فرصت‌های بیشتری از ما داشت. امروز خوب بودیم و می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. امیدوارم این زنگ هشداری باشد برای ما.


فرکی عنوان کرد: به تیمم تاکید دارم که در ابتدای هر بازی تمرکز داشته باشند. تیم ما دو گل امروز خورد که یکی از در وقت‌های اضافی نیمه اول بود و یکی در وقت‌های اضافی نیمه دوم. این برای ما تاوان داشت و تاوانش را با شکست دادیم.

دیدگاه‌ها