کد خبر : 1641189 | 12 مهر 1398 ساعت 18:55 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: از دعوت شدن تامی آبراهام به تیم ملی خوشحالم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی بازی کردن در خانه ساوت‌همپتون را دشوار توصیف کرد.

لمپارد: از دعوت شدن تامی آبراهام به تیم ملی خوشحالم


به گزارش "ورزش سه"، آبی‌های لندن برای نزدیک شدن به رتبه‌های بالای جدول باید در خانه ساوت‌همپتون به برتری دست یابند. فرانک لمپارد در مورد این دیدار صحبت کرده و از دعوت شدن تامی آبراهام، مهاجم جوان و گلزن چلسی به تیم ملی انگلیس نیز ابراز رضایت کرد.

 

دیدار مقابل ساوت‌همپتون: "ما انتظار یک مسابقه دشوار را داریم. ساوت‌همپتون یک سرمربی بسیار خوب داشته و یک تیم خوب و منظم به شمار می‌آید. آنها با ترکیب‌های مختلف بازی می‌کنند، بنابراین دشوار است پیش‌بینی کنید که روش بازی این هفته ساوت‌همپتون چگونه خواهد بود. آنها با سرعت زیاد و به سبکی که میخواهند با توپ کار می کنند. بازی کردن در خانه ساوت‌همپتون همیشه بسیار دشوار است، زیرا حریف ما انرژی زیادی داشته و هواداران حاضر در استادیوم نیز جمعیت پشت سر آنها هستند. ما باید با این مسئله خود را مطابقت دهیم زیرا چلسی می‌خواهد حرکت خود را ادامه دهد."

 

1439246

 

دعوت شدن تامی آبراهام به تیم ملی انگلیس: "خیلی خوشحال هستم. فکر می‌کنم تامی آبراهام شایسته دعوت شدن بود زیرا وی این فصل به طور مرتب موفق به گلزنی شده است. فرم آبراهام بسیار خوب است و من برای او بسیار خوشحالم."

 

کاپیتان دوم چلسی در فصل جاری: "جورجینیو کاپیتان دوم و سزار آسپلیکوئتا کاپیتان اول چلسی است و این موضوع از ابتدای فصل مشخص است شده.  حرفه‌ای بودن جورجینیو در زمین خودش گویای همه چیز است. جورجینیو یک شخصیت بزرگ بوده و حضور وی در زمین کاملا مشهود است."

 

شرایط انگولو کانته: "این موضوعی است که ما باید 24 الی 48 ساعت دیگر آن را بررسی کنیم تا مطمئن شویم شرایط کانته خوب است. همه بازیکنان بعد از بازی لیل در مرحله بازیابی تقریبی هستند اما این واقعیت است که کانته در این فصل در بازی‌های زیادی به میدان نرفته است. شرایط کانته خوب است و هیچ مشکلی بعد از بازی با لیل وجود ندارد."

دیدگاه‌ها