کد خبر : 1641216 | 12 مهر 1398 ساعت 19:31 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت آقای گل با دو سوپر گل

استنلی کی‌روش که در هفته‌های ابتدایی توسط امیرقلعه‌نویی مورد استفاده قرار نمی‌گرفت، با به ثمر رساندن دو سوپر گل بازگشتی استثنایی به میادین داشته است.

بازگشت آقای گل با دو سوپر گل

به گزارش "ورزش سه"، دیر اضافه شدن استنلی کی‌روش به اردوی پیش فصل طلایی‌پوشان سبب شد تا امیر قلعه‌نویی در هفته‌های اول از این بازیکن استفاده نکند و در هفته‌های دوم و سوم هم مهاجم 195 سانتی‌متری سپاهان در نیمه‌های دوم مورد استفاده قرار گرفت.


استنلی از دیدار برابر نفت مسجد سلیمان به ترکیب اصلی رسید ولی در اولین حضور فیکس نتوانست گلزنی کند تا شروع گلزنی‌هایش به هفته پنجم و مصاف طلایی‌پوشان با پرسپولیس در آزادی بکشد؛ جایی که کی‌روش با شوتی سرکش، جایی برای عکس‌العمل بیرانوند باقی نگذاشت.


پس از سوپر گلی که کی‌روش در دیدار برابر پرسپولیس ثبت کرد، حالا در دیدار برابر رقیب همشهری و البته تیم سابق خودش هم گلزنی کرده. گلی که روی ارسالی زیبا با ضربه‌ی سری دیدنی از کی‌روش به تور دروازه یوسف بهزادی رسید.


کی روش در اولین فصل حضورش در فوتبال ایران 9 بار برای ذوب‌آهن در طول لیگ هفدهم گلزنی کرد. او در لیگ هجدهم با 16 گل به همراه شیمبا آقای گل شد و حالا در لیگ نوزدهم هم اگر چه در هفته‌های ابتدایی بازی نکرد ولی شروعی توفانی با دو سوپر گل داشته است.

دیدگاه‌ها