کد خبر : 1641223 | 12 مهر 1398 ساعت 20:00 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

باخت به گردن خانواده ذوب‌آهن است

منصوریان: کمک داور در دو صحنه ما را زمین زد

منصوریان بعد از شکست برابر سپاهان گفت: آقای بنیادی فر با کیفیت قضاوت کرد اما کمک داور دو ضربه ما را اشتباه قضاوت کرد

منصوریان: کمک داور در دو صحنه ما را زمین زد

به گزارش "ورزش ‌سه"،  علیرضا منصوریان بعد از شکست مقابل سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و گفت: یک روز خیلی قشنگی بود به خصوص برای ما که به آن چه از لحاظ تاکتیکی می‌خواستیم رسیدیم. ذوب‌آهن کیفیت خودش را نشان داد اما امروز از دو چیز لطمه خوردیم. اول بی دقتی بازیکنان در 5 دقیقه ابتدایی و نیمه دوم هم موقعیت‌های خوبی را نزدیم. به خصوص در صحنه گلی که از ما آفساید اعلام کردند من همانجا به ناظر داوری اعتراض کردم. کمک داور دوم می‌توانست داور را یاری کند اما نکرد. آقای بنیادی فر با کیفیت قضاوت کرد اما کمک داور دو ضربه ما را اشتباه قضاوت کرد.  به خصوص در صحنه دوم که استنباط من این است ولیسیانی هند پنالتی انجام داد. 

 

وی در ادامه گفت: رو این دو موضوع خیلی اعتراض داشتیم که کمکی نمی‌کند. اما بنیادی فر خیلی بالانس قضاوت کرد و تنها کمک های او از جمله حسن یوسفی اشتباه کردند. در مجموع به سپاهان تبریک می‌گویم. برد شیرینی به دست آورد و ما بی دقت بودیم. به فوتبال اصفهان تبریک می‌گویم. از بچه ها راضی هستم و ما یک خانواده هستیم و همه اشتباهات را باید با هم قبول کنیم. نباید باخت را به گردن یک بازیکن انداخت.

 

منصوریان برنامه تیمش برای این مسابقه گفت: ما به دنبال این بودیم در 15 دقیقه ابتدایی که طلایی ترین نقطه برای سپاهان بود آن‌ها را غافلگیر کنیم. کاملا بالا و فشرده بازی کردیم. اما تیم ما جوان تر بود و در ده دقیقه ابتدایی حتما باید به گل می‌رسیدیم. ما روی دو کرنر می‌توانستیم گل بزنیم اما خط دفاع آن‌ها دوام آورد. هر چند به نیازمند نیز باید احترام بگذاریم و به این گلر جوان شخصیت بدهیم. تا الان حاشیه نداشته است و روز خوبی داشت. من نمی‌خواهم بگویم که بهترین بازیکن آن‌‍ها نیازمند بود اما در 15 دقیقه ابتدایی سپاهان را از فشار درآورد.

 

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص مصدومیت بوحمدان نیز گفت: بوحمدان یکی از منضبط ترین بازیکنان من است. همه چیز او با برنامه است. آن لحظه که آمد توپ را شوت کند پایش به زمین گیر کرد. به همین دلیل تفکرات ما را سوزاند. یک تعویض هم در بال چپ انجام دادیم که میزان حمله را بالا ببریم. خودش می‌گوید کشاله پای من صدا داد و باید فردا ببینیم چه نتیجه ای به دست می‌آید.

 

منصوریان در پاسخ به این سوال که شرایط دفاع چپ تیمش را چطور ارزیابی می کند و انگار تیمش بالانس نیست. او اینگونه پاسخ داد: شما می‌خواهید بگویید ملکی در دفاع بود؟ او بالای 12 ارسال داشت. بهترین دفاع ها نمی توانند بالای هشت تا ارسال داشته باشند. ملکی کاملا در فاز حمله بود. علت اینکه تعویض کردم این بود که می خواستم یک نیروی سرحال تر بیاورم. او 12 ارسال داشت و وقتی کسی این کار را می کند، یعنی فوق العاده خوب کار کرده است. اما اگر می خواهید من را قانع کنید که ملکی در دفاع بوده است، نه من قبول نمی کنم. من عملا او را به پست وینگر برده بودم. برای اینکه درخشان مهر را بیاورم او را تعویض کردم که خیلی هم از او راضی هستم و یک تک به تک هم گرفت. من اصلا از دفاع کردن در فوتبال خوشم نمی آید. چون نمی آییم اینجا که شانسی موقعیتی را گل کنیم و خودم اگر شب بازی ام را ببینم، خجالت می کشم. اما از اینکه در حمله باشیم و گل نزنیم هم بد است که رفع می شود. در تیم های قبلی من مثل نفت، استقلال سال اول یا نفت سال سوم. این یک فرآیند است که وقتی حل شود، دیگر بازیکنان ترس از ضربه زدن ندارند در هر ثانیه از بازی. ما این را تمرین می کنیم و تلاش می کنیم.


از منصوریان در مورد نمایش پهلوان پرسیده شد که در دقیقه 4 به دلیل مصدومیت بوحمدان وارد زمین شد. سرمربی ذوب آهن در واکنش به این موضع که پهلوان شرایط خوبی در بازی نداشته، تاکید کرد: با تمام احترامی که برای شما قائلم، نظرتان را قبول ندارم. تهران بود شاید یک مدل دیگر جواب می دادم ولی در اصفهان فرم کنفرانس هایم را عوض کرده ام. بود در بازی و خوب هم بود.


از سرمربی ذوب آهن در رابطه با دو گلی پرسیده شد که از روی ضربه سر وارد دروازه تیمش شد. او در این مورد توضیح داد: ما از نظر شرایط قد خیلی خوب بودیم. نژاد مهدی، هادی محمدی، دانیال، ارسلان و عباسی. تیمی که قد خوبی داخل هجده حریف داشت. معتقدم هر تیمی نقطه قوتش می تواند نقطه ضعفش باشد. شما می توانید حریف را از همان قسمت ضربه بزنید. معمولا تیم های آقای قلعه نویی در ضربات کرنر خیلی خوب هستند و برای این کار زحمت می کشند ولی از همان نقطه می خواستیم به آنها ضربه بزنیم ولی دروازه بان در 15 دقیقه اول خیلی به آنها کمک کرد. 10 کرنر زدیم، 21 بار خطا کردند، مهدی پور ضربات کاشته خیلی خوبی می زند. من اصلا به کلمه بدشانسی اعتقادی ندارم. شما اگر زحمت بکشید، دقت کنید، می توانید به نتیجه برسید.


سوال بعدی از سرمربی ذوب آهن در مورد تعطیلات لیگ بود. او در این رابطه بیان کرد: نمی توانم بگویم در روند ما تاثیر منفی نمی گذارد. من دو سه روز را تعطیل می کنم. ما 3 بازی در 12 روز می کنیم و سپس باید 12 روز تعطیل باشیم. جام حذفی را هم داریم. در مجموع اما چون تعطیلات برای تیم ملی است، ما سعی می کنیم انعطاف داشته باشیم و از این فرصت برای رفع نقاط ضعفمان استفاده کنیم. اینکه به روند خوب شوک وارد می کند، موافقم ولی باید تمکین کنیم تا تیم ملی ما آقای آسیا بماند.

دیدگاه‌ها