کد خبر : 1641259 | 12 مهر 1398 ساعت 21:00 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیونل مسی به دنبال پایان قحطی 134 روزه!

لیونل مسی مقابل سویا امیدوار به گلزنی بعد از چهار ماه برای بارسلونا است.

لیونل مسی به دنبال پایان قحطی 134 روزه!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد روند طولانی مدت دوری لئو مسی از میادین به اتمام رسیده و وی بالاخره آماده بازی کردن شده است. روز یکشنبه و در دیدار مقابل سویا، 134 روز از زمانی که لیونل مسی برای آخرین بار برای بارسلونا موفق به گلزنی شد می گذرد و این روند برای بهترین گلزن تاریخ باشگاه بسیار طولانی است. لیونل مسی پیش از آغاز فصل دچار مصدومیت شدیدی شد و پیش از دیدار هفته گذشته در لیگ قهرمانان که مسی 90 دقیقه در زمین حضور داشت، وی تنها دقایقی مقابل ویارئال و دورتموند موفق به بازی کردن شده بود.

 

1438875

 

آخرین گل مسی برای بارسلونا در فینال کوپا دل ری در تاریخ 25 می مقابل والنسیا به ثمر رسید و از آن زمان، مسی تنها برای تیم ملی آرژانتین در مرحله گروهی کوپا آمریکا مقابل پاراگوئه موفق به گلزنی شده است.

 

آخرین باری که چنین فاصله زیادی بین گلزنی های لیونل مسی وجود داشت به سال 2006 باز می گردد که او از تاریخ 15 اکتبر تا 10 مارچ، 146 روز را بدون گلزنی پشت سر گذاشت.

 

اما جالب اینجاست که در آن مقطع لیونل مسی روند ناکامی خود در گلزنی را با هت تریک در مقابل رئال مادرید در استادیوم نوکمپ به پایان رساند و هواداران بارسلونا امیدوارند این روند در بازی دشوار این هفته نیز مقابل سویا تکرار شود.

دیدگاه‌ها