کد خبر : 1641287 | 12 مهر 1398 ساعت 22:03 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو:

لیونل مسی باید بیشتر استراحت کند

ریوالدو، بازیکن سابق بارسلونا، معتقد است که مسی باید در فصل جدید بیشتر استراحت کند.

لیونل مسی باید بیشتر استراحت کند

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی،فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، پس از مدت ها که به دلیل مصدومیت نتوانسته بود در یک بازی به طور کامل به میدان برود، در بازی مقابل اینتر ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و عملکردی درخشان نیز از خود ارائه داد. بسیاری معتقد هستند که با بالا رفتن سن مسی او نیاز به استراحت بیشتری در طول فصل دارد.

 

1438875


در همین رابطه ریوالدو،ستاره برزیلی سال های نه چندان دور آبی اناری ها، در مورد احتمال استراحت مسی در بازی مقابل سویا صحبت کرد و گفت: " بله دیدار با سویا بسیار مهم است اما هنوز بازی های زیادی از لالیگا باقی مانده است. به نظر من مسی باید در مورد خود احتیاط بیشتری داشته باشد و چند روز دیگر به ریکاوری خود ادامه دهد. مخصوصا حالا که او شرایط جسمانی خیلی خوبی ندارد. قطعا مسی دوست دارد که در هر بازی حضور داشته باشد اما به نظر من برای او بهتر است که بیشتر استراحت کند."


ریوالدو همچنین در مورد درخشش لوئیس سوارز در بازی مقابل اینتر نیز گفت: " سوارز ۳۲ ساله است اما به نظر من هنوز کارایی بسیار زیادی دارد. او در کنار مسی می تواند مدت ها فوتبال بازی کند. من همیشه این موضوع را گفته ام که سوارز بازیکنی با شخصیت است که به خوبی تلاش می کند. تجربه فراوانش به او کمک می کند تا در مواقع حساس گل هایی حیاتی به ثمر برساند."


بارسلونا و سویا یک شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ در دیداری حساس و با قضاوت متئو لاهوز به مصاف هم می روند.

دیدگاه‌ها