کد خبر : 1641294 | 12 مهر 1398 ساعت 22:25 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

آقایان! بین مردم بوشهر و جم اختلاف نیندازید

خطیب: شبکه بوشهر دیگر بازیهای پارس را پخش نکند!

سرپرست تیم پارس جنوبی جم نسبت به پخش نشدن مسابقه تیمش مقابل تراکتور واکنش نشان داد.

خطیب: شبکه بوشهر دیگر بازیهای پارس را پخش نکند!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرحیم خطیب در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی درباره پخش نشدن بازی تیمش مقابل تراکتور از شبکه استانی بوشهر عنوان کرد: متاسفانه انگار صداوسیمای بوشهر با شهر جم مشکل دارد و به همین خاطر هم بازی را پخش نکرد. مساله اینجا است که بوشهر مرکز استان است و برخی در این شهر نمی خواهند مردم جم و بوشهر در کنار یکدیگر موفق باشند.

 

سرپرست پارس جنوبی ادامه داد: آقایان عزیز! بین مردم اختلاف نیندازید. مردم جم و بوشهر همه عزیز هستند و به هیچ عنوان پسندیده نیست که با تیم شهر جم اینگونه برخورد شود. ما در باشگاه پارس جنوبی هرچه تلاش کردیم که اتحاد ایجاد کنیم اما برخی افراد نمی خواهند این اتفاق بیفتد. طی صحبتی که امروز با آقای مرادی داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که از صداوسیما بخواهیم دیگر بازی های ما را پخش نکنند.

 

خطیب در پایان افزود: مردم خوب و خونگرم جم خودشان به اندازه کافی به ما انرژی می دهند. اگرچه من در طول این چند سال از کل مردم استان بوشهر جز خوبی چیزی ندیدم و اعتقاد دارم مردم بوشهر، جم و شهرهای اطراف همه در کنار هم به دنبال موفقیت تیم های استان هستند اما متاسفانه بعضا خارج از اراده مردم این اتفاقات می افتد. من به احترام مردم شهر جم دیگر با صداوسیمای مرکز استان صحبت نمی کنم.

دیدگاه‌ها