کد خبر : 1641328 | 13 مهر 1398 ساعت 09:20 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال پیوستن ستاره کره‌ای تاتنهام به ناپولی

مدیر برنامه‌های سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام می‌گوید او ممکن است این باشگاه انگلیسی را ترک کرده و به ناپولی در ایتالیا بپیوندد.

احتمال پیوستن ستاره کره‌ای تاتنهام به ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، مدیر برنامه‌های سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام می‌گوید احتمال اینکه این ستاره کره‌ای، در آینده لیگ برتر انگلیس را ترک کرده و راهی سری آ شده و به باشگاه ناپولی بپیوندد وجود دارد.

 

1440317

 

سون از زمانی که در سال 2015 از باشگاه آلمانی بایر لورکوزن به تاتنهام پیوست موفق شده خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمین لیگ برتر و فوتبال اروپا مطرح کند. این ستاره ملی‌پوش کره‌ای تا اینجا برای اسپرز 70 گل به ثمر رسانده و سال گذشته در جریان رسیدن تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان نیز نقش مهمی بازی کرد.

 

ولی مدیر برنامه‌های سون حالا می‌گوید احتمال انتقال او به ایتالیا برای یک ماجراجویی جدید وجود دارد. بلی‌مایستر در این باره گفت: "من تا حالا هیچ بازیکنی به ناپولی منتقل نکرده‌ام ولی دوست دارم این کار را تجربه کنم چون بازیکن مورد علاقه‌ام مارادونا برای این باشگاه بازی کرده".

 

مدیر برنامه‌های سون در ادامه گفت: "من قبلا با ناپولی صحبت کرده‌ام. با روسای باشگاه که دیگر در ناپولی سمتی ندارند. ولی حالا قصد دارم از فرصت بازی با سالزبورگ برای صحبت دوباره با روسای این باشگاه استفاده کنم. ممکن است سون به ناپولی منتقل شود؟ چرا که نه. در فوتبال هیچ‌وقت نمی‌شود گفت هرگز. سون از ایتالیا، غذای ایتالیایی و مردم این کشور خوشش می‌آید. البته جدا کردن او از تاتنهام دشوار است چون قیمتش بالا است ولی از کجا معلوم، شاید یک روز این اتفاق بیفتد".

 

دیدگاه‌ها