کد خبر : 1641396 | 13 مهر 1398 ساعت 12:20 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم جدید سولسشر: خرید مانژوکیچ از یوونتوس

به گزارش ‌میرر، اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد قصد دارد با زیر پا گذاشتن سیاست‌های نقل و انتقالاتی خود در ماه ژانویه برای خرید ماریو مانژوکیچ از یوونتوس اقدام کند.

تصمیم جدید سولسشر: خرید مانژوکیچ از یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر اعلام کرد سرمربی منچستریونایتد، اوله گنار سولسشر قصد دارد در ماه ژانویه با زیر پا گذاشتن سیاست نقل و انتقالاتی خود، برای خرید ماریو مانژوکیچ از یوونتوس اقدام کند. سولسشر از زمانی که به عنوان سرمربی یونایتد منصوب شده سیاست خود را استفاده از بازیکنان جوان و تشنه موفقیت تعریف کرده و تا کنون از خرید ستاره‌های نام‌دار خودداری کرده است.

 

1440411

 

با این‌حال، کسب نتایج ضعیف سولسشر را به این نتیجه رسانده که با فرا رسیدن فرصت نقل و انتقالات زمستانی این سیاست را کنار گذاشته و برای خرید مانژوکیچ اقدام کند. یونایتد در تابستان هم مذاکراتی برای انتقال مانژوکیچ با یووه انجام داده بود ولی این انتقال به سرانجام نرسید. ولی حالا سولسشر قصد دارد برای خرید این ستاره 33 ساله اقدام کرده و او را هر طور شده به اولدترافورد منتقل کند.

 

قمار سولسشر در استفاده از بازیکنان جوان و آینده‌دار به ضرر او تمام شده و مصدومیت دو مهاجم اصلی او آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد او را مجبور کرده در خط حمله از میسون گرین‌وود 17 ساله استفاده کند. سولسشر حالا امیدوار است ورود مانژوکیچ بتواند خط حمله شیاطین سرخ را سر و سامان بدهد.

 

دیدگاه‌ها