کد خبر : 1641407 | 13 مهر 1398 ساعت 13:10 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتخاب ریبری به عنوان بازیکن ماه سری آ

فرانک ریبری، ستاره فیورنتینا بعد از درخشش فوق‌العاده با پیراهن این تیم موفق شد در 36سالگی به عنوان بهترین بازیکن ماه سری آ انتخاب شود.

انتخاب ریبری به عنوان بازیکن ماه سری آ

به گزارش "ورزش سه"، فرانک ریبری، ستاره 36ساله فرانسوی فیورنتینا که بعد از سالها درخشش در بایرن مونیخ از ابتدای فصل جاری با پیراهن فیورنتینا به میدان می‌رود، موفق شد با وجود سن بالا از ستاره‌های بزرگ شاغل در این لیگ از جمله کریستیانو رونالدو پیشی گرفته و به عنوان با ارزش‌ترین بازیکن ماه سپتامبر سری آ انتخاب شود.

 

1440434

 

ریبری که در فصل جاری با شروع فعالیت خود برای فیورنتینا خوش درخشیده در سه بازی اخیر این تیم مقابل آتالانتا، سامپدوریا و آث میلان دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است. ریبری در بازی با میلان در سن‌سیرو آنچنان درخشان بازی کرد که از سوی هواداران میلان به صورت ایستاده تشویق شد.

 

جایزه بهترین بازیکن ماه ریبری پیش از شروع بازی فیورنتینا با اودینزه که یکشنبه این هفته برگزار خواهد شد به او اهدا می‌شود.

 

رئیس سازمان لیگ سری آ در این باره گفت:" ریبری با شروع خود در فصل جدید سری آ عملکرد خارق‌العاده‌ای داشت. او تصمیم گرفت به لیگی به شدت تکنیکی و تاکتیکی مثل سری آ بیاید و او در این مدت با درخشش خود به بالا رفتن سطح بازی‌های این لیگ کمک کرده است".

 

دیدگاه‌ها