کد خبر : 1641452 | 13 مهر 1398 ساعت 16:00 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

گلر سابق تیم ملی فرانسه

تواضع همان چیزی است که کورتوا کم دارد

برنارد لاما دروازه‌بان سابق پی اس جی و تیم ملی فرانسه معتقد است که تیبو کورتوا در رئال مادرید تواضع و فروتنی لازم را نداشته است.

تواضع همان چیزی است که کورتوا کم دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا بین دو نیمه بازی رئال مادرید و بروژ تعویض شد. ابتدا تصور می‌شد او به دلیل سوت‌های اعتراضی هواداران پس از دریافت دو گل از حریف بلژیکی تعویض شده اما تیم پزشکی رئال خبر از مشکلات گوارشی جدی او و انتقالش به بیمارستان داد. کورتوا که محبوبیتی میان هواداران رئال ندارد، اکنون کار سختی برای اثبات خود به آنها پیش رو خواهد داشت.

به جای او، آلفونس آرئولا درون دروازه رئال قرار گرفت و توانست دروازه خود را تا پایان بازی بسته نگاه دارد. رئالی‌ها دوست دارند آرئولا از این پس دروازه‌بان اول تیم محبوب‌شان باشد.

 

 

1434775

 

 

کورتوا امروز در فهرست رئال برای بازی مقابل گرانادا حضور ندارد و آرئولا گلر فیکس کهکشانی‌ها خواهد بود. برنارد لاما دروازه‌بان سابق پی اس جی و تیم ملی فرانسه که زمانی با زیدان هم‌تیمی بود، در مورد شرایط آرئولا به مارکا گفت: «آلفونس را خیلی خوب می‌شناسم و روزی که او را دیدم، گفتم که گلر بزرگی خواهد شد. آلفونس حالا باید خودش را به رئال تحمیل کند. درست است که سیاست‌های پی اس جی به سود آرئولا نشد و در سال‌های اخیر اعتماد لازم به او نشده است ولی معتقدم همه چیز به خودش بستگی دارد. آرئولا در چند بازی که می‌توانست خودش را در پی اس جی ثابت کند، موفق عمل نکرد اما  امیدوارم حضور زیدان در رئال به او برای برای پیشرفت بیشتر کمک کند.»

 

 

1439902

 

 

کورتوا: «باید قبول کنیم که کورتوا بر خلاف تیم‌های سابقش، حالا خط دفاعی متزلزل و شکننده‌ای را مقابل خود می‌بیند. او روی گل‌هایی که دریافت کرده مقصر اصلی نبوده ولی روی برخی می‌توانست بهتر عمل کند. هر دروازه‌بانی گل می‌خورد و برخی توپ‌ها مهارنشدنی هستند ولی دروازه‌بانی می‌تواند در دنیا جزو بهترین‌ها شود که بتواند به تنهایی در برخی بازی‌ها برای تیمش امتیاز بگیرد اما کورتوا در رئال چنین نبوده است. معتقدم او گلر بزرگی است ولی تواضع و فروتنی لازم را در رئال نداشته و این همان چیزی است که کم دارد.»

 

 

 

دیدگاه‌ها