کد خبر : 1641524 | 13 مهر 1398 ساعت 18:25 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس سوارز و یک دبل تا ثبت رکوردی جدید

لویس سوارز در صورتی که دو گل دیگر برای بارسلونا به ثمر برساند، موفق به ثبت یک رکورد جدید خواهد شد.

لوئیس سوارز و یک دبل تا ثبت رکوردی جدید

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز اروگوئه ای طی سال های اخیر بدون هیچ سر و صدای خاصی در ترکیب بارسلونا درخشیده است. او با دو گلی که روز چهارشنبه مقابل اینتر به ثمر رساند، حالا به رکورد 182 گل برای بارسلونا رسیده است. او حالا رکورد ژوزه سمیتی را مورد هدف قرار داده که پیش از این 184 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده بود. حالا سوارز تنها به دو گل دیگر نیاز دارد تا به چهارمین گلزن تاریخ بلوگرانا تبدیل شود.
برای سوارز تبدیل شدن به سومین گلزن تاریخ بارسلونا نیز خیلی دشوار نیست. رکوردی که با 194 گل در اختیار لادسلائو کوبالای بزرگ است.

 

 

1439766

 


بدیهی است که اگر مشکل خاصی پیش نیاید او به سومین گلزن تاریخ بارسلونا تبدیل خواهد شد و حتی توانایی این را دارد که با گذشتن از رکورد سزار رودریگز 232 گله به دومین گلزن تاریخ بارسلونا تبدیل شود. نفر اول گلزنان تاریخ بلوگرانا هم کسی نیست جز لیونل مسی که تا به این جا 603 گل برای آبی اناری ها به ثمر رسانده است.
سوارز در 254 بازی موفق به ثبت این تعداد گل شده است و او به جز بازی های خارج از خانه لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد خارق العاده ای در سایر رقابت ها داشته است.
او در رقابت های خارج از خانه لیگ قهرمانان عملکردی نگران کننده داشته و در 50 بازی تنها موفق به ثبت 22 گل شده است.
سوارز در بازی مقابل اینتر اما عملکردی فوق العاده داشت و پس از مدتی مصدومیت موفق به ثبت دو گل مقابل نراتزوری شد.
لوئیس سوارز در لالیگا اما بسیار زهردار تر بوده است و در مجموع 134 گل به ثمر رسانده  است. او در فصل 16-2015 چهل گل به ثمر رساند و عنوان پی چی چی را از آن خود کرده بود. پس از آن فصل سوارز روندی نزولی داشته و در مجموع 22 گل در لیگ قهرمانان اروپا، 19 گل در کوپا دل ری، 5 گل در جام جهانی باشگاه ها، یک گل در سوپرکاپ اروپا و یک گل در سوپر جام اسپانیا به ثمر رسانده است.

 

 

1434385

دیدگاه‌ها