کد خبر : 1641605 | 14 مهر 1398 ساعت 08:26 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی احمدزاده از طرفداران ملوان!

ملوان دیروز و در هفته هفتم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور پنجمین شکست خود را متحمل شد و هم اکنون با دو امتیاز تیم یکی مانده به آخر جدول است.

عذرخواهی احمدزاده از طرفداران ملوان!

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاقات نشان می دهد در این فصل هم نباید منتظر صعود تیم ملوان به لیگ برتر باشیم و همین که این تیم در جدول بازی ها باقی بماند برای خود موفقیت است. سرمربی تیم ملوان انزلی اما دیروز بعد از شکست خانگی در برابر گل ریحان با بیان اینکه از افرادی که منتظر برد ملوان بودند عذرخواهی می‌کنم، گفت: در تمامی پست‌ها از جوان‌ها راضی بودم و برای آن‌ها آینده روشنی متصور هستم.

 

محمد احمدزاده در پایان بازی خطاب به خبرنگاران گفت: در وهله نخست به تماشاچی‌ها و بعد به بازیکنانمان که در نیمه دوم تمام تلاششان را کردند خسته نباشید می‌گویم و از همه آن‌هایی که منتظر برد ملوان بودند عذرخواهی می‌کنم. استفاده از دو هافبک دفاعی برای کاهش فشار به دفاع مرکزی‌مان بود که تصمیمی اشتباه بود و بازی را به تیم حریف دادیم، در نیمه دوم دلمان از بازیکن جوانی که برای اولین بار در دفاع مرکزی گذاشته بودیم قرص شد و نترسیدیم و سعی کردیم موقعیت ایجاد کنیم و چند بار هم تا آستانه گلزنی رفتیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم نود دقیقه مثل نیمه دوم بازی کنیم. در تمامی پست‌ها از جوان‌ها راضی بودم و برای آن‌ها آینده روشنی متصور هستم، بااینکه بیش از یک‌نیمه برابر تماشاگران خودی و جلوی تیم باتجربه حریف با یک گل عقب بودیم توانستند تیم حریف را تحت‌فشار بگذارند، هنوز کار زیادی داریم و تماشاگران هم مثل همیشه تحمل کردند، چون می‌دانند برای اینکه پوست‌اندازی کنیم و تاوان جوان کردن تیم را بدهیم به زمان نیاز داریم و نمی‌شود به‌آسانی به نتیجه برسیم.

 

احمدزاده با اشاره به اینکه تماشاگر حق دارد در انزلی به دنبال نتیجه باشد، ادامه داد: اگر الآن به جوان‌ها میدان ندهیم امسال و سال‌های آینده ملوان و این شهر را از دست خواهیم داد و چون این اتفاق بارها در ملوان افتاده و خود من هم چندین بار این کار را انجام داده‌ام تماشاگر اعتماد می‌کند تا یک‌بار دیگر تیمی بسازیم که در عین جوانی هم اکثراً از بچه‌های خودمان باشند و هم تماشاگر از دیدن استعداد آن‌ها لذت ببرد. باید با اتحاد و همدلی به لیگ ادامه دهیم، اطمینان دارم این فصل سخت را با موفقیت و جایگاه مناسب و امیدواری به فصل آینده به اتمام خواهیم رساند.

دیدگاه‌ها